MuscleMeat

hard uit kuur komen hulp gezocht

Santara

Cool Novice
Waardering
1
Lengte
1m88
Massa
104kg
Vetpercentage
11%
Ben op dit moment bezig met een testP testE kuur
testP 1-3 100eod
testE500 1-10
nolvadex 12-17 20mg ed

Zit nu in week3 en gaat echt super lekker veel zin om te trainen en 4,5kg gepakt waarvan ook vocht zal wezen. Nu wil ik alleen beetje droog uit me kuur komen zodat ik niet meteen hoef te cutten oid.
Nu las ik dat sommige week 8-12 een winny of anavar erbij pakken om dit te bereiken.

Wat raden jullie aan en eventueel wat voor dosis? zie anavar wel zitten eigelijk maar hoor graag jullie mening

hoop op reacties

greeetz

masteron prop

• Topic Starter Topic Starter
oke oke bedankt voor de tips, waarom masteron prop en ga ik hier veel van merken?

en gewoon je eiwitten hoger en je koolhydraten lager gaan je voeding is even belangrijk als wat je neemt van AAS en mijn mening mast heb je even hardere droge look van allemaal leuk voor wedstrijden, zomer, blabla maar op termijn hou je er weinig of nix van over en wat Navy zegt ofcourse hangt van je doelstellingen af voor je kuur :)

oke dankje voor je reactie, dan ga ik mijn voeding een beetje aanpassen en wat meer vochtafdrijvende prducten eten. En denk dat ik geen potje anavar neem de laatste 4 weken

Zit toch te denken om mijn potje anavar die 4 weken te nemen, of zou ik hier zo goed als niks van merken?

niemand?

Gaat weinig geven naast verhoogde leverwaarden en wat extra aders die in PCT weer verdwijnen.

Ik zou in week 8 dan op dieet gaan, bijv carbs cycling met clen oid erbij en je kuur doortrekken tot week 12.
Dan heb je een maand om wat droger bij te trekken zonder massa te verliezen.

Terug
Naar boven