Fitness Seller

Harddisc recorder miskoop?

El Comandante

Massive Warrior
Waardering
13
Een collega van mij heeft onlangs een harddisc recorder gekocht, een Samsung HR-738.

Hij heeft er niet veel verstand van, heeft de recorder ook nog niet echt geprobeerd en keek ná de aankoop eens op Kieskeurig.nl en daar staan vernietigende reviews over dit model.
Er zitten allemaal tekortkomingen op die bij andere recorders wel standaard mogelijk zijn en veel consumenten melden bugs.

Ik zou zelf niet snel zo'n apparaat kopen maar als het mij zou overkomen zou het mijn keuze zou zijn om het apparaat te ruilen bij de winkel voor een Sony ofzo maar wat is wijsheid?

Je inlezen voordat je iets koopt, dat is wijsheid. Maar goed dat heeft nu nog weinig zin. Wanneer was de aankoop, want omruilen zal waarschijnlijk niet meer gaan.

• Topic Starter Topic Starter
Afgelopen week, dus dat zal nog wel gaan. Ik loer altijd eventjes het internet af naar prijzen en ratings alvoor ik iets aankoop maar goed, als je leest wat er allemaal NIET kan met dat ding dan vraag je je af hoe ze zo'n model hebben kunnen maken.

Goedkoop is duurkoop?

Philips heeft ook zo'n rampenapparaat. Mensen kijken niet en kopen gelijk, zeker bij zulke merken denken ze dat ze geen miskoop kunnen doen.

Eerst eens kijken of inruilen een optie is, en dan eventueel tegen een beter met bijbetaling.

Anders kan er altijd nog marktplaats geprobeerd worden natuurlijk.

Eerst eens kijken of inruilen een optie is, en dan eventueel tegen een beter met bijbetaling.

Anders kan er altijd nog marktplaats geprobeerd worden natuurlijk.

Dat is wat ik ook bedoel. Hij wil graag zo'n ding alleen wel een goeie.
Fout geadviseerd dus, maar een wettelijke afkoelperiode van 7 dagen is van kracht dus omruilen mag nog.

Dat is wat ik ook bedoel. Hij wil graag zo'n ding alleen wel een goeie.
Fout geadviseerd dus, maar een wettelijke afkoelperiode van 7 dagen is van kracht dus omruilen mag nog.

Dan lijkt me dit dus een mooie optie. Ik weet niet tot wanneer hij kan omruilen, maar als ik hem was zou ik me nu goed orienteren en weten wat je wilt zodat hij volgende week deze kan omruilen en een veel betere kan halen, al dan niet met bijbetaling.

Ik heb een Pioneer en die is top.

Altijd voor een topmerk gaan.

Samsung is leuk maar geen absolute top helaas.

Gouden raad: koop niets alvorens je tenminste 10 verschillende meningen op 10 verschillende sites hebt gelezen. Ik speur zelf erg lang voor ik wat koop, koop dan ook meestal wat duurdere dingen dus dan wil je geen buggy rommel.

Dat zei ik em ook al. Tegenwoordig is er zoveel keuze dat de consument steeds makkelijker gaat kiezen omdat het allemaal teveel is.

ik heb een Lite-on, voor pc-onderdelen een zeer goed prijs/kwaliteit merk, dus ging ervan uit dat ook de dvdrecorder zeker goed zou werken, en heb er tot dusver zeker geen klachten over

Ik zou het persoonlijk niet kopen want de tegenwoordige digitale televisie bied decoders aan met ingebouwde schijf en dit is toch intersanter en eenvoudiger te bedienen dan een aparte dvdrecorder. Veel meer keuze van zenders en programma's.

Ik zou het persoonlijk niet kopen want de tegenwoordige digitale televisie bied decoders aan met ingebouwde schijf en dit is toch intersanter en eenvoudiger te bedienen dan een aparte dvdrecorder. Veel meer keuze van zenders en programma's.

Ja klopt, heb er een par zien staan.

400 voor een hd recorder is redelijk goedkoop vooral als je nagaat dat die apparaten vorig jaar minstens het dubbele kosten mooie collega heb je trouwens ook.
Eerst kopen en dan pas kijken hoe en wat.

Wat is dat nou voor logica? Bijna alle electronische goederen worden alleen maar goedkoper als de technologie zich ontwikkelt. Het boeit weinig wat een apparaat vorig jaar kostte, gemeten naar de huidige technologie is een HD-recorder van € 400,- redelijk prijzig.

Ghostrider is wat meer thuis in tattoos, Frysland Boppe! :D

Terug
Naar boven