XXL Nutrition

Harde muziek tijdens het fietsen

hete laptop

Advanced Bodybuilder
Waardering
43
Lengte
1m78
Massa
69kg
ik heb het neit over ipods en mobieltjes in je zak aan tijdens het fietsen, maar ik zie soms hier een man op de fiets en dan komt er altijd klassieke muziek uit zn rugtas, heel hard ja, en ook een man bet eenbakfiets en die heeft daar ook een installatie in. tijdens scooter rijden mag het niet en ook niet te hard in de auto. en vroeger ook een jongen en die had zn installatie met bruine tape aan zn mountainbike vast gemaakt. mag dit? of zoals in die boilingpoints aflevering dat die man met een muziek installatie aan zn rug loopt en dan achter iemand blijft lopen en dat diegene dan kwaad wordt.

Dat was een goede aflevering. Loopt die achter zo een manwijf aan komt er uit de speakers dude looks like a lady :roflol:

n**ga don't know n**ga don't care.

• Topic Starter Topic Starter
ik zoek die aflevering dat die achter die chinees met muts loopt en dat ie zo kwaad de camera in kijkt

waarom heb jij nog geen ban

haters met jullie scerre libies

Beter dan die vage lui die met hun telefoontje in hun hand naar het blikken geluid van JayZ en kornuiten luisteren. Dan heb je echt geen harses. :spaz:

Wat is scerre libies.

in groningen fietst ook altijd zo'n zwerver met muziek die dan dansjes gaat doen bij UB :')

ben je weer dronken???

geen ban voor deze man. hij verrast me telkens en maakt me aan het lachen :)

Hete laptop doet me denken aan mijn oplader, leave him alone!!!!@#

Meestal zet ik jazz en wat regen op

jongens, ik heb net wat ontdekt, ik rap supergoed wanneer ik wat gedronken heb, rappen in het engels, ik speelde net call of duty black ops en heb urenlang in eht engels geraptr, sommige oost europese probeerde me te dissen, maar ik raprte iedereen eruit. wijn na bier geeft geen plezier, bier na wijn geeft venijn, dus we gaan eht uittesten.

Terug
Naar boven