XXL Nutrition

harde schijf vol ?

Alien

Ripped Bodybuilder
Waardering
10
ik heb weer wat probleempjes met mijn laptop

mijn c:/ volume is altijd vol en ik krijg dan ook de melding dat er geen schijfruimte meer is, maar hoeveel ik ook verwijder, toch blijft ze vol.

Zo had ik +2gb vrij, krijg de melding dat de schijf vol is (niks op gezet thans)
Ok verwijderd een game, terug 2.5gb vrij, doe schijf op ruimen en herstart eens.
Na herstart krijg ik weer te horen dat de schijf vol is ??? Verwijder nog wat kleine dingen, run cccleaner (116mb vrij erna).

Nu heb ik 224mb vrij, hoewel ik dus al een game van 2.5gb verwijderd heb en nog wat kleine dingen. Prullenbak is leeg.

WTF?

Norton anti virus??
Die heeft een eigen prullenbak die alles bewaard. Heel irri

• Topic Starter Topic Starter
ik heb al vaker gedefragmenteerd via de vista defragmenteerder

nee heb avast

die staat op een aparte draagbare hd :D

Misschien eens een grotere HDD aanschaffen ? Die dingen kosten tegenwoordig toch niks meer... ;)

Heb ik ook eens van gehoord, moet je es zoeken in een bepaalde map als je Norton Antivirus hebt.

dacht: "C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\VirusDefs"

Als die map veel te groot is, zit je probleem daar --> andere virusscanner,
Norton is veels te zwaar voor persoonlijk gebruik, ik heb Avast...

En via eigenschappen c schijf (rechtermuisknop) schuifopruiming, dan de tab meer opties en daar aanvinken ook herstelpunten en schaduwkopieen verwijderen daarna nog een keer normaal schijfopruiming.

allemaal gedaan :(

grotere hd kopen verhelpt het probleem niet echt

Waarschijnlijk is het je swap file die heel groot word? Anders die film op andere partitie zetten.

Partition magic downloaden en partitie groter maken.

grotere hd kopen verhelpt het probleem niet echt

Je ruimt je HDD nu een beetje op, en volgende week of die week erop heb je weer hetzelfde probleem als je harde schijf/partitie niet groot genoeg is.

Het probleem met te weinig ruimte heb ik in elk geval al een eeuwigheid niet meer gehad. :D

Je ruimt je HDD nu een beetje op, en volgende week of die week erop heb je weer hetzelfde probleem als je harde schijf/partitie niet groot genoeg is.

Het probleem met te weinig ruimte heb ik in elk geval al een eeuwigheid niet meer gehad. :D

Woon je in Belgie?

TEMP folder en temporary internet files eens leegmaken

hahaha ja veel ruimte heb ik niet nodig, alhoewel binnen een maandje de volle 20gb yeah :cool: (notice the irony)

net mijn muziek map dan maar op de andere hd gezet, weer 8gb vrij :D (voorlopig)

eens zoeken naar de temp's, normaal zouden die leeg moeten zijn

hahaha ja veel ruimte heb ik niet nodig, alhoewel binnen een maandje de volle 20gb yeah :cool: (notice the irony)

net mijn muziek map dan maar op de andere hd gezet, weer 8gb vrij :D (voorlopig)

eens zoeken naar de temp's, normaal zouden die leeg moeten zijn

haha... blijf jij maar lekker schuiven met je data :p

ach voorlopig is het opgelost

bijvraagje:

mijn laptop wordt al gauw warm hier in mijn "sauna-kamer" en staat ook nog een op een bureau met een lederen desk. Kan ik hier bv aluminiumfolie onderleggen ofzo want leer wordt snel warm en houdt warmte vast. Heb btw ook een extra fan onder de laptop.

mijn laptop wordt al gauw warm hier in mijn "sauna-kamer" en staat ook nog een op een bureau met een lederen desk. Kan ik hier bv aluminiumfolie onderleggen ofzo want leer wordt snel warm en houdt warmte vast. Heb btw ook een extra fan onder de laptop.

Nou aluminiumfolie zou ik niet doen want dat houd juist warmte vast, en het weerkaatst zelfs de warmte nog een keertje terug je laptop in.
Het beste zou zijn als er een kleine ruimte tussen je laptop en bureau zou zitten, zodat de lucht er onder kan circuleren.
En de warme lucht dus afgevoerd word.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

U-11114-2.jpg - 135199

Terug
Naar boven