zijlstra
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 1
bij mij clen gebruik krijg ik hartkloppingen, echt alsof hij uit mijn borstkast wilt springen
, is dit normaal?
alvast bedankt.
alvast bedankt.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
zijlstra zei:ik begon met een halve tablet van GS, 0,5 en bouwde het max op naar 1,5 tablet, komt overeen met ongeveer 80 mcg. In 2 weken tijd, nu heb ik 2 weken off en begin over 2 weken weer en dat max 12 weken lang.
Maar na deze 1ste 2 weken krijg ik wel de rillingen (figuurlijk gesproken :scared: )
wat zouden jullie doen?
zijlstra zei:ik heb me er aardig in verdiept, halfwaarde tijd is 37 uur en het is gewoon rustig opbouwen totdat ik rillingen krijg en dat zou voldoende moeten zijn![]()
want zonder e bijeffecten komt clen niet tot zijn recht bij mij namelijk vetverbranding.
maar in 2 weken tijd is het gewoon te snel om op en af te bouwen, dus ga ik volgende week dat 3 weken doen.
atropine?M@rsel zei:clen verbrandt bij jou geen vet? wat heb je dan gekocht?
zijlstra zei:jongens clen verbrand niet zomaar meteen vet, het verhoogd je lichaams temperatuur waardoor je meer calorien verbrand.
sorry als ik op 0.30 zit merk ik weinig en dus verbrand ik weinig..
niet dat ik op 200 ga zitten
zijlstra zei:want zonder e bijeffecten komt clen niet tot zijn recht bij mij namelijk vetverbranding.
RobertHosper zei:sja..ik kan na 2,5 week voorzichtig opbouwen maximaal 4 GS tabs van 0,05 hebben..200 mcg maar liefst ga ik niet verder dan 175...zorg iig dat je niet TE snel opbouwt