MuscleMeat

Hawaiian Baby Woodrose

Leviathan

aka Jordi
Elite Member
R.I.P.
10 media-items
Waardering
2
Iemand hier wel eens Hawaiian Baby Woodrose zaadjes gegeten?

Ik had het een hele tijd geleden eens gedaan, en afgelopen Donderdag nog eens. Erg grappig spul. Is te koop via internet en in elke smartshop.

http://www.desjamaan.nl/en/1411_Hawaiian_baby_woodrose_(15_grams).html

Je vreet 3-8 zaadjes op, en trippen maar. Het werkt niet zo als paddo's maar is een vrij heftig middel, dus onderschat het niet!! Wanneer iemand het wil gaan proberen voor de eerste keer zou ik beginnen met 3-4 zaadjes en evt na n uurtje nog n paar mocht het niet hard genoeg aanslaan.

Het is een prima (natuurlijk) alternatief voor xtc op feesten, je krijgt voldoende energie, en een lsd-achtige trip.De werking houdt 6-10 uur aan.

De werkzame stof is lsa (lysergeenzuur-amide) en verwant aan lsd (lysergeenzuurdyethylamide).

Yep, was wel lollig maar ik bleef er van pissen en een maatje van mij ook. Zou het niet op een feest gebruiken of je moet al ervaring hebben met LSD-achtige stoffen op feestjes. Zelf wel regelmatig, met LSD op, in de drukte rond gelopen, maar het kan voor sommigen te veel zijn.

De ervaring op die zaadjes is vergelijkbaar met een lichte trip op LSD, beste wat je kan doen is om het voor gebruik even in een sterk alcoholische drank te doen. Dan komen er meer stoffen vrij.

Heb er (tot m'n grote verbazing) nog nooit van gehoord. Vroeger wel paddo's en LSD geprobeerd, maar dit zegt me niets.
LSD + feesten is not done, tenzij je de harde muziek icm met discoverlichting kunt verdragen.

Is `t zoiets als doornappel?

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb ooit 1 keer lsd gehad, waren microdots, maar niet best gedoseerd. heb dr , voor n eerste keer, 4 opgezogen.

Heb binnenkort de mogelijkheid om via een Duits contactje van me, de blotters terug te halen uit de vergeethoek. Spul schijn je zeer moeilijk aan te kunnen komen de laatste jaren.

Heb ik altijd al eens willen proberen. :D

Terug
Naar boven