AndroidHealthClinic

HCG Protocol

USSR

Dutch Bodybuilder
Waardering
40
Lengte
1m85
Massa
93kg
Vetpercentage
11%
Ik wil wat HCG gaan toevoegen aan m'n kuur omdat ik het vermoedde heb dat mn zaakje iets kleiner is geworden. Productie is nog wel op peil maar ik wil gewoon het zeker voor het onzekere nemen. Het zal om een week of 10 gaan, en ik had zelf het volgende in gedachten.

2 weken
500IU EOD
( dat zijn dus 7 injects van 500IU, totaal 3500IU )

2 weken niets.

En dan weer herhalen. Om de 2 weken 3500IU dus. Dat lijkt me zelf wel genoeg.

Nu de vragen over hoe je het doet.. Ik heb nog geen HCG gebruikt eerder dus een duidelijke uitleg over hoe je het mengt zou fijn zijn. Wat is de standaard procedure hiervoor?

Ik weet dat je het met een slin spuitje gewoon subcutaan kan prikken. Ik weet dat het slim is om gelijk een hele vial te mengen zodat je het per ml kan optrekken. Ik weet dat je het ~30 dagen in de koelkast kan bewaren.

500-1000 pw is meer dan voldoende

• Topic Starter Topic Starter
En als ik dan 1000IU zet, gewoon 2x PW 500IU zetten, of meer verdelen?

Je bent toch year on?
Indd 500 in de week. Werkt prima.
Hoe lang ben je nu al on?

• Topic Starter Topic Starter
Ik ben year on inderdaad, nu nog geen 10 weken.

Maar oke, 500-1000IU is dus goed, nu zou ik alleen nog meer info over het mengen willen want ik weet dus echt niet hoe het in z'n werking gaat en dat zou ik wel graag willen ( en ik ben aan het werk en verveel me haha )

Je neemt een ampul bac water, je breekt een ampul HCG open en gooit het erdoor, schudden en klaar? Hoe krijg je er dan zo'n doorsteek dopje op etc?

Laatst bewerkt:
Ik heb het op deze manier gedaan en werkt bij mij top.
Ik zelf heb ampullen van 5000iu en daar is het onderstaande op gebaseerd.

Haal Bac water, dit zit meestal in vials en niet in ampullen (bij mij 30ml).

Haal lege vials van 10 ml.

En grote opzuignaalden 1.2mm doorsnede, dit om de hcg niet te beschadigen en werkt makkelijker.

Inject 1 volle spuit van 5 ml water in de lege vial.
Vul de spuit voor de 2e keer met 5 ml.
Breeg de ampul en spuit voorzichtig 1tot2 ml in de ampul, wacht totdat het helemaal is opgelost.
Zuig dit weer op bij de rest van het bac water in de spuit.
inject de 2e 5ml nu bij de andere 5 ml die al in de vial zit.

Nu heb je bij ampullen van 5000iu , 500iu per ml water.

Nu kan je ook nog het volgende doen zoals ik heb gedaan (met dank aan Kriel:p):

Vul 10 spuitjes van 1ml, doe dit ook met de opzuignaalden.
Verwissel de opzuignaalden met insuline naaldjes.
Stop de 10 spuitjes in een afsluitbaar bakje en leg deze in vriezer.

Nu haal je 1 of 2 keer in de week(wat gewenst is) een half uur voor het injecteren een spuitje uit de vriezer en leg je deze in koelkast. deze is in de koelkast zo ontdooit. uit de koelkast hou ik de spuit nog een paar tellen tussen me handen dan is deze nog iets meer richting lichaams temperatuur.

Je kan ook uiteraard de vial gewoon in de koelkast leggen en elke keer voor het injecteren de vial pakken, ik denk alleen niet dat deze dan 10 weken goed blijft.

Succes;)

haal gewoon bij je supplier 1 doorsteek 5000iu hgh,met 10ml bac. oplossen en klaar is klara

En dan in de vriezer, ik zet zelf eens in de twee weken 1000 iu. Maar de doseringen en het protocol verschilt natuurlijk van individu tot individu. Hou als maximum aan wat kriel in zijn eerste post qua doseringen aangaf. De oest. rebound van HCG is nasty en overmatig HCG gebruik is gewoon onwenselijk.

HCg mag je toch niet shudden omdat je het dan zogenoemd kapot schud is mij wel eens verteld?

Terug
Naar boven