USSR
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 40
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
- Vetpercentage
- 11%
Ik wil wat HCG gaan toevoegen aan m'n kuur omdat ik het vermoedde heb dat mn zaakje iets kleiner is geworden. Productie is nog wel op peil maar ik wil gewoon het zeker voor het onzekere nemen. Het zal om een week of 10 gaan, en ik had zelf het volgende in gedachten.
2 weken
500IU EOD
( dat zijn dus 7 injects van 500IU, totaal 3500IU )
2 weken niets.
En dan weer herhalen. Om de 2 weken 3500IU dus. Dat lijkt me zelf wel genoeg.
Nu de vragen over hoe je het doet.. Ik heb nog geen HCG gebruikt eerder dus een duidelijke uitleg over hoe je het mengt zou fijn zijn. Wat is de standaard procedure hiervoor?
Ik weet dat je het met een slin spuitje gewoon subcutaan kan prikken. Ik weet dat het slim is om gelijk een hele vial te mengen zodat je het per ml kan optrekken. Ik weet dat je het ~30 dagen in de koelkast kan bewaren.
2 weken
500IU EOD
( dat zijn dus 7 injects van 500IU, totaal 3500IU )
2 weken niets.
En dan weer herhalen. Om de 2 weken 3500IU dus. Dat lijkt me zelf wel genoeg.
Nu de vragen over hoe je het doet.. Ik heb nog geen HCG gebruikt eerder dus een duidelijke uitleg over hoe je het mengt zou fijn zijn. Wat is de standaard procedure hiervoor?
Ik weet dat je het met een slin spuitje gewoon subcutaan kan prikken. Ik weet dat het slim is om gelijk een hele vial te mengen zodat je het per ml kan optrekken. Ik weet dat je het ~30 dagen in de koelkast kan bewaren.

):