Fitness Seller

hcg voor de nakuur

zijlstra

Dutch Bodybuilder
Waardering
1
ik ben aan het einde van hcg voor het beginnen van de Nakuur, ik twijfel nog 10 dagen erachter aan te plakken voor ik mn nakuur begin, verstandig of niet?

Laatst bewerkt:
ik ben aan het einde van hcg voor het beginnen van de Nakuur, ik twijfel nog 10 dagen erachter aan te plakken voor ik mn nakuur begin, verstandig of niet?
hcg kan tot aan de nakuur, maar niet samen met nakuur! welke kuur heb je gedaan? lengte? last van atrofie ?

hcg kan tot aan de nakuur, maar niet samen met nakuur!

With the usage of hcg post cycle, your androgens are elevated but well below that of supraphysiological concentrations from exogenous hormones. In addition, a noteworthy difference is that the effect is through a direct stimulation of testicular production compared to the secondary nature of SERMs in conjunction in the presence of testis that are not guaranteed to be in an optimal functioning state. Upon completion, blood work will display significantly higher levels of lh - leutenizing hormone - , FSH - follicle stimulating hormone - and testosterone in this environment which includes hcg and SERMs during PCT versus hcg during cycle and SERMs only during PCT. This ultimately results in a more comfortable as well as tolerable recovery both physically and psychologically. In conclusion, hcg should always be included during PCT in combination with SERMs regardless of what protocol has been utilized during cycle to prevent testicular atrophy, in order to achieve an optimal recovery.

Jenetic

http://www.elitefitness.com/forum/pct-post-steroid-cycle-therapy/post-cycle-therapy-376177.html
Interessant stukje tekst if you ask me.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
het is niet tijdens de nakuur natuurlijk maar VOOR de nakuur en ik vraag me af deze door te trekken (voordat de nakuur begint) met 10 dagen,
20 dagen hcg en dan nakuren ;)

Ben anderhalve maand bezig met testosteron enanthaat, het gaat wel lekker met die kuur. Maar om me ballen een beetje bij te houden neem ik 400 iu hcg in de week erbij. Vorige week de eerste, nou kreeg ik opeens last van minder libido (niet leuk als je opeens een slappe krijgt) zou dit door de hcg komen omdat het vrouwelijke hormonen zijn ?? Heeft iemand hier ervaring mee? ik hoor het graag...

Laatst bewerkt:
Ben anderhalve maand bezig met testosteron enanthaat, het gaat wel lekker met die kuur. Maar om me ballen een beetje bij te houden neem ik 400 iu hcg in de week erbij. Vorige week de eerste, nou kreeg ik opeens last van minder libido (niet leuk als je opeens een slappe krijgt) zou dit door de hcg komen omdat het vrouwelijke hormonen zijn ?? Heeft iemand hier ervaring mee? ik hoor het graag...

HCG geeft voor mij juist een beter libido. Neem je alleen test E?

Ja alleen test E , en libido is nooit een probleem. Ik voel me nu 4 dagen na die hcg alweer beter worden dus,zal het toch wel daardoor komen. thnx voor reactie nightside

Laatst bewerkt:
test E en hcg en dan erectie stoornis?
Heel vreemd!

hcg kan tot aan de nakuur, maar niet samen met nakuur! welke kuur heb je gedaan? lengte? last van atrofie ?

Daar denk ik heel anders over... Ik neem HCG altijd tijdens de nakuur!

Week 1-3 500 IU HCG/dag
Week 1-3 1000 IU Vit E/dag
Week 1-6 1 cap Aroxifeen/dag

Resultaat: bijna geen massa verlies en totaal geen libido verlies. O, en ik voel me off helemaal prima op deze wijze;).

Laatst bewerkt:
even een hele andere vraag: Zijn spullen die gemaakt worden door die underground labs altijd shit of zegt dat niks, bijvoorbeeld Galenka testo uit beverwijk. en ja, het is een serieuze vraag ha ha... hoe gek het ook klinkt

Laatst bewerkt:
Maak eigen topic aan.

even een hele andere vraag: Zijn spullen die gemaakt worden door die underground labs altijd shit of zegt dat niks, bijvoorbeeld Galenka testo uit beverwijk. en ja, het is een serieuze vraag ha ha... hoe gek het ook klinkt

Maak een topic aan in de echt of nep sectie met een foto van je gear. Geen libido met test e is wel zeer vreemd....

ja eigen topic , ik weet het

omdat ik niet weet hoe je een topic moet beginnen, kan ik er wat aan doen. krijg ook geen goed antwoord van de moderator. doe het niet expres mensen...

Uit welke grot kwam jij ??? 39 jaar :roflol:

omdat ik niet weet hoe je een topic moet beginnen, kan ik er wat aan doen. krijg ook geen goed antwoord van de moderator. doe het niet expres mensen...

Ga naar de AAS-pagina en boven alle bestaande topics staat een tap "nieuw topic", klik deze vervolgens aan en voila...

thnx seeker, heb me eigen topic...

Terug
Naar boven