AndroidHealthClinic

Hcg

darkmark

Dutch Bodybuilder
Waardering
46
Lengte
1m79
Massa
86kg
Vetpercentage
11%
hallo,

ik heb vroeger de domme beslissing genomen om met mijn 18e aan de sterioden te gaan, oa oxy's en dit met nauwelijks/geen nakuur.
hierdoor merkte ik al gauw dat mijn testikels krompen.
ben nu 27 en heb sinds mijn 20 niet meer gekuurd,

misschien een domme vraag aangezien het zo lang geleden is maar vraag het me toch af:
zou het nu nog nut hebben om HCG (in de vorm van pregnyl) toe te dienen voor een sperma/testosteronstimulans?
Hoelang duurt het voordat je eigen testosteronproductie weer enigzins herstelt is van zwaardere kuren?

gr

hallo,

ik heb vroeger de domme beslissing genomen om met mijn 18e aan de sterioden te gaan, oa oxy's en dit met nauwelijks/geen nakuur.
hierdoor merkte ik al gauw dat mijn testikels krompen.
ben nu 27 en heb sinds mijn 20 niet meer gekuurd,

misschien een domme vraag aangezien het zo lang geleden is maar vraag het me toch af:
zou het nu nog nut hebben om HCG (in de vorm van pregnyl) toe te dienen voor een sperma/testosteronstimulans?
Hoelang duurt het voordat je eigen testosteronproductie weer enigzins herstelt is van zwaardere kuren?

gr
die is al lang hersteld man.als je je vrouwtje zwanger wil maken schijnt een shot hcg wel te helpen,maar weet niet of dit echt waar is.

hoe kom je erbij? Schiet je losse flodders?

lol 9 jaar later aan de HCG het moet niet gekker worden :D no offence btw

Ik denk dat je met je vraag beter bij een endo gaat dan die op een forum te plaatsen die zal je zeker helpen met je vragen daar heeft ie dan ook voor gestudeerd natuurlijk.

---------- Post toegevoegd Fri 30 Sep 2011 om 15:43 ----------

lol 9 jaar later aan de HCG het moet niet gekker worden :D no offence btw

Lees eens een bijsluiter van pregnyl en je zal zien dat zen vraag nog niet zo gek is.

Als je nu nog niet hersteld bent dan weet ik het ook niet meer:p

• Topic Starter Topic Starter
Ik denk dat je met je vraag beter bij een endo gaat dan die op een forum te plaatsen die zal je zeker helpen met je vragen daar heeft ie dan ook voor gestudeerd natuurlijk.

---------- Post toegevoegd Fri 30 Sep 2011 om 15:43 ----------

Lees eens een bijsluiter van pregnyl en je zal zien dat zen vraag nog niet zo gek is.

Thankx dude

sorry dat ik dit topic kaap maar ik heb even een vraag over hcg en ik zag hcg staan.
ik heb hcg gekregen in een breekampul en een potje water. breek je nou de ampul voeg je water toe en dan trek je het uit de ampul en injecteer je het in het flesje water ? de vorm die ik ken is dat je een breekampul met water krijgt en potje waar een pilletje of een poeder in zit. dit is dus omgedraait. alvast bij deze bedankt

Terug
Naar boven