MuscleMeat

hcl

hilo

Dutch Bodybuilder
Waardering
0
hoe zit het nu eigenlijk met hcl, ik zie daar nooit niks over hier, ook als ik de searchknop gebruik kan ik hier niks over vinden, zijn er mensen die er al ervaring mee hebben?en is het goed volgens jullie, het eerste flesje wat ik er van heb drijft iets in rond.

HCl is dikwijls geketend aan het aktieve bestanddeel van een medicament en dus vooral gebruikt om het middel in een bruikbare vorm af te leveren.

Dat is iig de enige hcl die ik ken.

• Topic Starter Topic Starter
noorkneffes zei:
HCl is dikwijls geketend aan het aktieve bestanddeel van een medicament en dus vooral gebruikt om het middel in een bruikbare vorm af te leveren.

Dat is iig de enige hcl die ik ken.
hcl is een nieuw undergroundlab.

Wat drijft erin dan?

Kan je een foto plaatsen?

ik zie er 3 zwarte kleine dingetjes in drijven en een stofachtig iets drijft er ook in kan morgen pas foto plaatsen kom er net achter dat batterij van camera leeg is.

hilo zei:
ik zie er 3 zwarte kleine dingetjes in drijven en een stofachtig iets drijft er ook in kan morgen pas foto plaatsen kom er net achter dat batterij van camera leeg is.

Wat het ook is, dat kan nooit goed zijn.

Nee idd....

Het kan wel eens voorkomen dat er een stukje rubber in terecht komt maar zodra je vage dingen zoals haartjes of iets dergelijks tegen gaat komen zou ik je vial effe omruilen....

Waarscheinlijk zijn het kikkervisjes,gewoon een paar weken wachten bij het openen van het flesje springen ze er vanzelf weer uit.

en vergeet niet je nakuur onder de zonnebank met t shirt aan te doen. :D

foto [Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik zie nix drijven !?

Kenjie zei:
nee snap ik dat is haast onmogelijk volgens mij om dat te zien te krijgen op een foto, maar deze heb ik ook geplaatst omdat testo dat aan mij vroeg, gewoon omdat hij die vials van hcl wou zien.

Ja is leuk dat je die is plaatst ha zed nog nooit gezien :)

Welk wordt je kuur ?

Kenjie zei:
Ja is leuk dat je die is plaatst ha zed nog nooit gezien :)

Welk wordt je kuur ?
ga nu beginnen met test enanthate van hcl 500mg en tren enanthate van gg 400mg, ben benieuwd wat er gaat gebeuren.

Alst goe gerief is zult ge wel groeie ! :)

Terug
Naar boven