AndroidHealthClinic

HD Films vanaf SD Kaart

StickySteeez

Monstrous Giant
10.000 berichten
Waardering
972
Lengte
1m90
Massa
93kg
Ejow,

Heeft iemand ervaring met HD Films afspelen, vanaf een SD kaart die in de TV zit?

Ik zit beetje te zoeken naar wat voor SD kaart dan van voldoende kwaliteit/class is om die films fatsoenlijk af te kunnen spelen.

Iemand tips?

Pz.

Zal eerder het probleem zijn dat je SD slot op de tv te traag is. Class zegt overigens alleen wat over minimale snelheid, voor hd kom je denk ik wel uit met een class 10 30mbit kaartje. Zullen niet veel tv's zijn die hogere bitrates kunnen verwerken via een SD slot. Daarvoor heb je uhs-1 nodig, misschien dat de nieuwste tv's wel zo'n slot hebben.

• Topic Starter Topic Starter
Oke, duidelijk.

Vond net deze review op tweakers;
http://tweakers.net/reviews/1103/2/de-panasonic-tx-37lzd85f-van-dichtbij-bekeken-nader-bekeken.html

"De Panasonic is met vrij weinig extra's uitgerust. Een van de spaarzame mogelijkheden die het toestel biedt, is het bekijken van foto's die op een sd-geheugenkaartje staan. Hierbij kan geen geluid worden afgespeeld, maar het tonen van een slideshow behoort wel tot de mogelijkheden. De gebruiker kan een foto naar wens gedurende 5, 10, 15, 30, 60, 90, of 120 seconden op het scherm laten weergeven, waarbij het ook mogelijk is de diashow te herhalen. Foto's met een 4:3-verhouding worden echter standaard niet fullscreen op het scherm getoond. Het is wel mogelijk de foto's te roteren."

Mag ik hier uit opmaken dat het niet mogelijk is films te bekijken vanaf een SD kaart.

Ik denk dat het niet kan dan.

heb je geen usb aansluiting?

• Topic Starter Topic Starter
Nee, helaas. Is voor m'n ouders overigens. M'n pa wilt niet elke keer z'n laptop moeten verslepen om film te kunnen checken op de TV.

Staat ook in die review, op zich een prima TV, maar met weinig extra's.

heb vorig jaar de LG LG 47LM620S gekocht. vorig jaar best buy for budget. smart tv 649 euro (toen).

zitten (buiten 4 HDMI aansluitingen) 2 USB slotjes in en deze tv leest nagenoeg alles.
.asf, .wmv, .divx, .avi, .mp4, .m4v & .mov.
eerst keek ik vanaf USB films, nu middels externe hardeschijf.

logische keuze voor jouw vader zijn gewenste omstandigheden, is n.a.w. toch een nieuwere tv kopen.

Terug
Naar boven