AndroidHealthClinic

HD icontjes zijn onzichtbaar

rafael25

Cool Novice
Waardering
0
Heren ik heb een probleem mijn icontjes van de HD zijn verdwenen??? ,bij apparaatbeheer zie ik de schijf gewoon staan in de bios ook.....maar bij Deze Computer ...daar zijn ze WEG!!!!!de schijf draaid gewoon .Ik heb die schijf(instalatie ingedaan gemakt )dan weer pc opnieuw opgestart ,dan zegt hij ik heb HD gevonden ...nou ok alles is prima maar mijn schijf(icon)zie ik niet staan.

Wat kan dat zijn... weet iemand wat dat is .

zie je ze in de verkenner?

Deze computer --> configuratie scherm --> Systeembeheer --> Computerbeheer --> "schijfbeheer"

Kijk even wat de status is.

start --> run --> sfc /scannow
nu scant windows alle systeembestanden en zal hij er een error ofzo uit kunne hale

staan er belangrijke bestanden op ?

• Topic Starter Topic Starter
Nou ik heb de xp opnieuw geisnstaleerd maar wel op andere schijf en hij doet het,en toen heb ik de andere schijf weer terug op aangesloten en hij zegt nieuwe apparaat gevonden(hardeschijf)...even latter zegt hij apparat is geinstaleerd en kan weer gebruikt worden maaaaaaaar de icontjes zijn er nog niet in beeld.

start --> run --> sfc /scannow heb ik gedaan en hij heeft niks gevonden(geen fouten)

Hoe kan ik nog wat belangrijke bestande van die K*T schijf er af halen.

Nou ik heb de xp opnieuw geisnstaleerd maar wel op andere schijf en hij doet het,en toen heb ik de andere schijf weer terug op aangesloten en hij zegt nieuwe apparaat gevonden(hardeschijf)...even latter zegt hij apparat is geinstaleerd en kan weer gebruikt worden maaaaaaaar de icontjes zijn er nog niet in beeld.

start --> run --> sfc /scannow heb ik gedaan en hij heeft niks gevonden(geen fouten)

Er zijn bootable recovery programma's die buiten windows omwerken , grote kans dat deze wel de harde schijf herkennen . Moet alleen even kijken welke deze ook al weer zijn , maarre welk merk harde schijf heb je ?

Laatst bewerkt:
wtf boeit dat?

hij kan zijn computer toch gewoon opstarten kan alleen niet op zun schijvenkomen /zien.

als last resort, windows xp opnieuw installeren...

Sommige programma's formateren eerst de harde schijf voordat de harde schijf gedectecteerd word. Dus boeit wel wat ;)

ga nu nog eens naar windows schijfbeheer
als die er stussen staat, wijs dan een driveletter toe, ik heb hetzelfde probleem ook wel eens gehad

Terug
Naar boven