AndroidHealthClinic

Heath Ledger pleegde geen zelfmoord.

LuckyLuciano

Ripped Bodybuilder
Waardering
0
Acteur Heath Ledger, die twee weken geleden dood werd aangetroffen in zijn appartement in New York, is overleden door overmatig medicijngebruik.

"Zijn dood is te wijten aan een verkeerd gebruik van zes medicijnen waardoor een acute vergiftiging optrad", concludeert het medische team dat zijn lichaam onderzocht. "We kunnen dus besluiten dat zijn overlijden het gevolg is van een spijtig ongeluk".

De 28-jarige Australiër Heath Ledger sleepte een Oscarnominatie in de wacht voor zijn rol in "Brokeback Mountain". Hij wordt deze week begraven in Perth.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­

lekker wijf...kerel kan me gestolen worden

verkeerd gebruik van zes medicijnen waardoor een acute vergiftiging optrad

blijft dan nog altijd uiterst dubieus.

wie 6 verschillende soorten 'medicijnen' zou toch beter moeten weten waar hij mee bezig is en zo dom zag hij er toch eerlijk gezegd niet uit.

enfin, het blijft sowieso een jammere zaak.

28 jaar en zes verschillende medicijnen gebruiken, vraag ik me toch af waar hij last van had.

Gayness.

Ligt ie nu nog niet onder de grond? Zal er wel lekker uitzien dan op het moment

Ah, noemen ze dat medicijnen tegenwoordig:o

verkeerd gebruik van zes medicijnen?

Ik ken krakkemikkige oude vrouwtjes die bijna een veelvoud van die hoeveelheid gebruiken met allerlei halve paardemiddelen ertussen en ze blijven overeind....

Benieuwd wat ie had dan... Nou ja, eigenlijk totaal niet. Maar toch, vreemde shizzle.

En een heroïne verslaving had hij ook niet ...

James Dean wannabe

sneue opmerkingen hier weer -_-

Zeker ook zes verschillende artsen die niets van elkaar wisten, sigh what a lame excuse.

Net zoals, laten een fles wiskey opzuipen en een pak paracetamol innemen, dat kan geen kwaad :rolleyes: .

Jammer voor hem.Stuur die chick maar hier daar heb je toch niks meer aan.

• Topic Starter Topic Starter
Hij had een longontsteking.

Terug
Naar boven