MuscleMeat

Heb jij een iPhone/iTouch? lees ff

isostar

Cool Novice
Waardering
5
Lengte
1m86
Massa
85kg
Vetpercentage
10%
hey mensen,

Heb je een iPhone of iPod touch en wil je makkelijk je voeding bijhouden? Dan raad ik je aan de gratis app uit de appstore te downloaden: ShapeUp.

Gebruik het al een tijdje en ik vind het echt super relax om alles wat je eet en verbrand in bij te houden.

Je bent verbonden met een dikke voedsel database. Stel je hebt 50gr Brinta gegeten voer je dat eenvoudig in en komt het in je 'dagboek' met de exacte voedingswaarde.

Als je bijv 30min hard hebt gelopen of welke sport dan ook, voer je dat op de zelfde manier in als die Brinta en trekt hij automatisch de hoeveelheid kcal er af.
Je kan ook zelf voedsel toevoegen of bijvoorbeeld je Whey er in zetten door de voedingswaarde er in te zetten.

Als je de app voor het eerst opstart moet je wat gegevens invullen zoals hoeveel je per dag moet eten en wat je doel is.

Enfin.. de interface is makkelijk en het is echt een fluitje van een cent om alles bij te houden!

Gwn downloaden dus ;)

Hier wat screens:
[Afbeelding niet meer beschikbaar] [Afbeelding niet meer beschikbaar] [Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar] [Afbeelding niet meer beschikbaar] [Afbeelding niet meer beschikbaar]

vet!

heb jammer genoeg geen itouch of iphone

Net ff gedownload even mee gespeelt.En het ziet er goed uit op het moment kan ik het iederen met een iphone/ipod touch aanraden

Ah ik heb een Itouch, maar ik vertrouw geen enkel programma, site o.i.d. qua voedingswaarden..

Handig! Die haal ik ff binnen :D
Karma voor jou :)

• Topic Starter Topic Starter
Ah ik heb een Itouch, maar ik vertrouw geen enkel programma, site o.i.d. qua voedingswaarden..

Je bent verbonden met een online database vol producten. Je vindt zelfs huismerken!

Heb al heel vaak gekeken of het daadwerkelijk klopt en dat was keer op keer het geval. Geen zorgen dus ;)

Maar zoals ik zei kan je ook zelf je eigen voedsel toevoegen waarbij je zelf alle waarden moet invoeren:cool:

Ga hem nu downloaden, ziet er leuk uit ;)

Calorietracker by shapeupclub? Want gewoon shapeup = een spelletje. Hoop dat ik hier wat aan heb want ik heb er gisteren een gekocht en die app die was ZOO abnormaal uitgebreid dat het niet eens zinvol was hem te gebruiken.

Volgend jaar ga ik dit wel gebruiken, zit nu nog aan een but nokia vast :S

thanks; fijner programmatje dan MyFitnessPal
staan inderdaad al veel nederlandse adds in dus dat is fijn!

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb de nieuwste iPod touch 8GB te koop! Zit nog in doos + sealing.

Gekregen bij mijn Macbook Pro (actie voor studenten)

Mag weg voor 120 euro

Terug
Naar boven