MuscleMeat

Heb jij last van erge acne tijdens en in nakuur?

Peiling Peiling Heb jij last van erge acne? (Tientallen - honderdtallen)

• Totaal stemmers
    47

Conversion

Advanced Bodybuilder
Waardering
25
Lengte
1m93
Massa
91kg
Zoals topictitel al zegt ben ik wel benieuwd hoeveel mensen nu echt last hebben van acne tijdens je kuur en in je nakuur.

Eerste kuur test/deca... Duurde ruim een half jaar voordat de acne zichtbaar verminderde.
Ik vermoed en hoop dat het puur de deca was.

Geen honderdtallen of rode lakens in de ochtend, maar de 2 maanden ná PCT houd ik helaas liever m'n shirt aan

Vitamine B5 ftw:D

En biergist hielp mij enorm..

Andere tips

- clean eten
- regelmatig zonnebank
- regelmatig goed zweten (bijv cardio)

Tijdens de kuur valt het goed mee, na de kuur komen de echte diepe harde knetters opduiken.

Had er altijd erg last van zowel in de kuur als erna.
Maar sinds ik b2 en zink heb geimplenteerd in mijn voeding heb ik gewoon geen enkel pukkeltje meer zelfs nu niet in me kuur van 1500 mg totale stack per week.

---------- Toegevoegd om 10:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:59 ----------

Merkte zelf geen ene **** van b5

---------- Toegevoegd om 11:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:59 ----------

Andere tips

- clean eten
- regelmatig zonnebank
- regelmatig goed zweten (bijv cardio)

Op de zonnebank na lijkt me dit vaste prik voor beetje gedisciplineerde bber.

• Topic Starter Topic Starter
Ik denk dat ik deze week begin met 500mg ew test e. Ik ben komende dinsdag 2 weken bezig met 50mg Winstrol ed. Die neem ik nog 4 weken door.

Ik ga ook deze week beginnen met b5 (Besteld eergister) en ik heb roa als backup.

Na de eerste paar dagen winny kreeg ik wel wat meer acne, waar ik er normaal 2-3 had, had ik er nu 7 ofzo. Maar dit is nu weer maximaal 2-3.

Zo zal ik wel goed voorbereid zijn he? Paar extra maken me niet uit maar ik wil geen maanlandschap. :P

Heb altijd wel last van acne wanneer ik kuur. Daarom altijd wat roa bij de hand, wat ik tijdens mijn kuur en nakuur zo min mogelijk gebruik (2x 20mg roa per week).

Gebruik van finasteride on cycle helpt ook aanzienlijk tegen acne. Mooie daarvan is dat je dan ook gelijk je haar en prostaat beschermt!

Dit samen met af en toe een zonnebankje en 'clean' voedsel is voor mij afdoende.

sinds ik 5 gram vit b5 per dag neem heb ik er heel sporadisch eentje tijdens de kuur, maar daarvoor zaten mijn schouders en uiteindelijk gezicht flink vol

Ik heb altijd last tijdens en nog erger na de kuur.
Houdt vaak wel een paar maanden aan en is erg vervelend.
Gebruik er nu biergist en een zonnebank voor om het tegen te gaan.
Ga ook eens b5 proberen.

Heb ook deca gedaan, maar kreeg daar minder last van dan bij pure test.

Waarom vermoed je de deca, trouwens puur nieuwsgieringheid, omdat ik binnenkort ook wil starten met een test 500mg en deca 400mg pw kuur

Omdat ik later een cut met test only heb gedaan.. Blijft een vermoeden omdat ik de cut kuur heb moeten afbreken ivm blessure

Terug
Naar boven