Fitness Seller

Hee,,

wohow, ik ben de eerste om het te zeggen:

Ga de stickies lezen!
Voor alle duidelijkheid: de stickies zijn de topics bovenaan waarin er heel veel waardevolle informatie staat...

• Topic Starter Topic Starter
heb al wat gelezen daar van maar dat is mij allemaal wat te veel van het goede zoals een eige gym bouwen enzo..
maar kan iemand me helpen?

:headbang:

lees de stickies die relevant zijn voor jou, niet degene die gaan over hoe je je eigen gym KAN bouwen.

Lees de stickies in de voedingssectie, in de trainingsschemasectie en hier bij de tieners. Dan zal je gerichte vragen kunnen stellen ipv te smeken dat we jou uitleggen hoe je 'blokjes' kunt krijgen :rolleyes:

een paar punten:

1: ga naar een sportschool (uitgebreide keuze van materialen waardoor je dus veel keus hebt in oefeningen, wat je dus ook nodig zal hebben.)
2: veel maar dan ook veel (gezond) eten
3: slapen
4: hard trainen
5: cardio
6: STICKIES lezen!

Als je dit even doet heb je zo wat je precies wilt, en punt 6 is het belangrijkste

hoop trouwens niet dat je zo'n superdude bent die uiteraard voor een dikke sixpack gaat voor de chickies in de zomer?

in ieder geval succes met trainen!

nee hoor heb zo goed als al een vriendin
mah vind het gewoon wel stoer staan

Train je hele lichaam, niet alleen je borst, armen en buik. We kunnen hier alles gaan voorkauwen, maar dat is dus al gedaan in de stickies. Niet lui zijn en alles ff grondig doornemen en dan een eet en trainschema maken.

Ga je niet een heel schema maken zo sportief ben ik ook weer niet.
Ga ook niet anders eten eet wel goed.
maar gewoon wat meer sporten.
ga trouwens ook af en toe naar de sport school.

Jammer van die onwetendheid. Voor een beetje redelijke spiermassa moet je toch al gauw 2 jaar strikt eten en trainen. De spieren komen je niet aanwaaien.

Laatst bewerkt:
nee hoor heb zo goed als al een vriendin
mah vind het gewoon wel stoer staan

geen een jongen vind het erg om wat extra aandacht te krijgen op het strand van mooie meiden ;) en voor zo goed als koop je niks, maar daar gaat het niet om.

Gewoon een trainings-en voedingsschema maken dan kom ej al een heel eind. En zonder voedingsschema ga jij niet aan een sixpack komen want dan is het maximale 10% lichaamsvet. Stel je bent zo dun dat je dat hebt dan zou ik nog voedingsschema maken zodat je aankomt zodat je ook wat in de rest aan massa gaint want anders heb je een lelijk fisiek

troll-2.gif

dan heb je geen advies nodig.
je moet dan vooral zo doorgaan, weinig eten, meer sporten, afvallen, en hoppa! blokjes buik!

Later k*t forum is dit jullie helpen amper..
later

ik schrijf me weer uit

sorry voor de moeite

Dude are you serious?
je weegt 58kg.
en je eet wel goed?

Asjeblieft zeg....

Terug
Naar boven