MuscleMeat

heeft er ooit al iemand gehoord over benepol s

flurie

Cool Novice
Waardering
4
Lengte
1m90
Massa
83kg
Vetpercentage
12%
iemand heeft mij verteld dat je benepol s hier in belgie in de apotheker kan krijgen het goedje zouw er voor zorgen dat je pezen en gevrichten aanzienlijk sterker worden bv voor gevricht pijn te kunne voorkomen enzo klop dat of is het weer debiele praat hehe:rolleyes:

iemand heeft mij verteld dat je benepol s hier in belgie in de apotheker kan krijgen het goedje zouw er voor zorgen dat je pezen en gevrichten aanzienlijk sterker worden bv voor gevricht pijn te kunne voorkomen enzo klop dat of is het weer debiele praat hehe

Zouw, gevricht, kunne en klop klinken redelijk debiel. Voor de rest weet ik er weinig van.. ;)

• Topic Starter Topic Starter
heb last van dislexie dus ni kakke :mad:

Dislexie is tegunwordig het exkuus voor idereen di nie goe nedurlans ken :D

Ik ken het goedje niet.

De 1ste hit op google levert echter dit topic op, dus we wachten even tot er iemand post die hier ervaring mee heeft of er meer van weet. :p

ook al zou er een goedje zijn dat pezen en aanhechtigen sterker zou maken, dan nog zou men door te zwaar belasten problemen krijgen met pezen en aanhechtingen.
De oplossing zit um niet in een pilletje of capsule, maar in goed trainen en met gezond verstand je spieren belasten.
Door het gebruik van doping worden de meesten aanzienlijk sterker, maar vergeten op dat moment dat pezen en aanhechtigen het vaak niet bij kunnen benen en dan komen de problemen.
Dus als je gaat gebruiken hou dan in je achterhoofd dat je pezen het evt weleens niet zouden kunnen trekken.
Wat afwisseling in trainen met setjes met veel herhalingen wil vaak goed helpen om de pezen en aanhechtingen sterker te maken.

Succes en wees voorzichtig want blessures aan pezen en aanhechtingen zorgen ervoor dat je enkel achteruit gaat dan vooruit hou dat goed in je achterhoofd.

ook al zou er een goedje zijn dat pezen en aanhechtigen sterker zou maken, dan nog zou men door te zwaar belasten problemen krijgen met pezen en aanhechtingen.
De oplossing zit um niet in een pilletje of capsule, maar in goed trainen en met gezond verstand je spieren belasten.
Door het gebruik van doping worden de meesten aanzienlijk sterker, maar vergeten op dat moment dat pezen en aanhechtigen het vaak niet bij kunnen benen en dan komen de problemen.
Dus als je gaat gebruiken hou dan in je achterhoofd dat je pezen het evt weleens niet zouden kunnen trekken.
Wat afwisseling in trainen met setjes met veel herhalingen wil vaak goed helpen om de pezen en aanhechtingen sterker te maken.

Succes en wees voorzichtig want blessures aan pezen en aanhechtingen zorgen ervoor dat je enkel achteruit gaat dan vooruit hou dat goed in je achterhoofd.

:thumb:

En je avatar is werelds. :roflol:

ik kom neit verder dan drinkgelantine kruid (vrijvertaald uit duits)?!

Terug
Naar boven