MuscleMeat

Heeft het tegenwoordig nog wel zin om Deca te gebruiken?

Derenzo

Cool Novice
Waardering
4
Lengte
1m90
Massa
105kg
Vetpercentage
14%
Hoor steeds meer dat het erg weinig toevoegt vergeleken tren en test en dat de bijwerkingen groter zijn dan de positieve effecten. Lees ook wel eens dat het je gewrichten soepeler zou maken maar dat lijkt ook minimaal te zijn

Voor soepelere gewrichten kun je ook visolie nemen :)
En eventueel glucosamine, maar daar zijn nog steeds de meningen over verdeeld..
Deca is niet iets wat op mijn verlanglijstje staat verder.

yep,visolie of levertraan ,maar visolie schijnt zuiverder en gezonder te zijn,ik ben het zelf beginnen gebruiken (in handige capsules)nadat 1 van onze honden het moest krijgen tegen gewrichtspijn

deca blijft de beste massa bouwer die er is.
met juiste voeding valt vet en vocht nog best mee:p

Geen vervelende bijwerkingen ervaren

deca is een pak milder dan tren, en een heel effciënte massabouwer. het heeft maar één nadeel en dat is de recuperatie na de kuur. maar dat heb je van tren net zo erg.

ik ben zelf gek op deca, maar ik ben er ook gevoelig aan (opzettende gyno na n tijdje gebruik icm test)
mocht ik nog eens een massakuur doen, denk ik dat er zeker nandrolone bij zou zitten.

Ik heb wel een beetje last van acne op rug/schouders.

Test met deca is de beste massabouwer.

hoe zit het eigenlijk met deca meerdere keren gebruiken? vaker gelezen dat het vanaf de 2e keer al tegenvalt.
is dit waar? of myth busted?

Zolang je er genoeg test naast stacked is het een prima middel met niet al te veel bijwerkingen. Het is mooi in een 'bulk' cycle naast test, EQ en adrol/dbol. NPP is trouwens ook mooi, is hetzelfde middel op een kortere ester waardoor je een stuk minder bloat ed hebt. Moet je alleen wel EOD ofzo pinnen.

Mensen die klagen over 'deca d*ck' gebruiken overigens dus gewoon niet genoeg test.

npp gebruiken snelwerkende deca amper last van vocht en bijwerkingen achteraf ook minder

Zolang je er genoeg test naast stacked is het een prima middel met niet al te veel bijwerkingen. Het is mooi in een 'bulk' cycle naast test, EQ en adrol/dbol. NPP is trouwens ook mooi, is hetzelfde middel op een kortere ester waardoor je een stuk minder bloat ed hebt. Moet je alleen wel EOD ofzo pinnen.

Mensen die klagen over 'deca d*ck' gebruiken overigens dus gewoon niet genoeg test.

Ik heb last van dk d*ck toen ik het vroeger welis gebruikte en geloof me ik gebruik genoeg test. Niet zozeer na de kuur maar wel tijdens. Als ik massa wil bouwen pak ik drie weken oxy in een stack. Ik gebruik dk niet meer.

Decadick schijnt een progesteronprobleem te zijn. Mensen die cabergoline slikken tijdens een decakuur menen zelfs dat jet test op TRT-waarden kunt houden zonder vervelende bijwerkingen.

Ik heb last van dk d*ck toen ik het vroeger welis gebruikte en geloof me ik gebruik genoeg test. Niet zozeer na de kuur maar wel tijdens. Als ik massa wil bouwen pak ik drie weken oxy in een stack. Ik gebruik dk niet meer.
Heb ik geen last van :)
Alleen de acne begint me een beetje teveel te worden.
Denk niet dat ik dit nog vaker ga nemen.

En meer dan 400mg tren ga ik niet zetten in een week. Maar 400mg npp verdeeld over de week + 400mg tren + TRT dosis test kan wel (als je dostinex neemt) Ik had met een lage dosis dostinex van maar 0,25mg per week geen last van een deca d*ck achtige sides. Ik herken een hoog prolactine gevoel wel van eerdere kuren, die had ik nu niet. Met bovenstaande kuur kwam ik droger te staan, echt minder vet en vocht. Dit terwijl ik weet dat ik veel bloat op test 500mg.

Ik kan me niet voorstellen dat je nog een hogere androgene waarde wil dan 400mg tren. Maar daarnaast de anabole werking van npp, vind ik voor een gevorderde kuur best een idee.

---------- Post toegevoegd 24 May 2013 om 14:14 ----------

yep,visolie of levertraan ,maar visolie schijnt zuiverder en gezonder te zijn,ik ben het zelf beginnen gebruiken (in handige capsules)nadat 1 van onze honden het moest krijgen tegen gewrichtspijn

Oke even OT dan. Levertraan bevat heel veel vitamine A tov visoliecaps. Vitamine A is snel toxisch op een dosis die je te makkelijk binnenkrijgt met levertraan. Deca en gewrichtsbescherming.....ik kreeg een peesblessure van duim richting onderarm terwijl ik voor het eerst aan npp zat. Helemaal niet mijn ervaring dat je met deca opeens geen last van pezen en gewrichten hebt. (niet dat visolie of glucosamine of cissus veel doet maar dat is weer een andere discussie)

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven