MuscleMeat

heej hallo daar....

Nath

Novice
Waardering
0
:cool: heej hallo nou had me dus per ongeluk al bij de boys voor gesteld na nog maar een keertje dan
ben een jonge meid van 24 jaar en ben in de afgelopen 2 a3 jaar al tien kilo kwijt wil nog 5 kilo eraf maar dat lukt me niet echt ben al zo lang bezig en telkens komt het er weer aan.
wie kan me helpen met goede tips en niet over eten want dat weet ik allemaal wel zo'n beetje enzo maar over sport fitness dat doe ik ook twee keer in de week heb alleen nu geen motivatie meer en wil dat wel weer krijgen.
hoop dat iemand me kan helpen
alvast bedankt:rolleyes:

2 keer in de week is vrij weinig denk ik. Je moet gewoon volhouden en mssch overwegen om 3/4 keer per week te gaan. En op je eten blijven das zeer belangrijk!

Welkom hier op het forum. Er is hier genoeg leesvoer dus kijk lekker rond, lees veel en dan komt de motivatie vanzelf terug en zo ook het afvallen.Succes

twee keer in de week heb alleen nu geen motivatie meer en wil dat wel weer krijgen.

motivatie zul je toch voor het grootste geddelte zelf voor moeten zorgen. Neem een voorbeeld fysiek die je bewonderd en streef daarnaar. Verder zorg je in elk geval voor een combi van zware krachttraining en cardio als je het aandurft. Zorg dat je al die zoete shit waar jullie vrouwen zich zo graag in volvreten op 1 dag in de week houdt. Ohja en als je klaar bent en een mooi figuurtje hebt stuur je me een foto en misschien krijg je dan mijn e-mailadres ;)

Welkom lees lees lees probeer probeer probeer dan komt de rest van zelf.

succes ;)

Welkom.

Nath zei:
:cool: heej hallo nou had me dus per ongeluk al bij de boys voor gesteld na nog maar een keertje dan
ben een jonge meid van 24 jaar en ben in de afgelopen 2 a3 jaar al tien kilo kwijt wil nog 5 kilo eraf maar dat lukt me niet echt ben al zo lang bezig en telkens komt het er weer aan.
wie kan me helpen met goede tips en niet over eten want dat weet ik allemaal wel zo'n beetje enzo maar over sport fitness dat doe ik ook twee keer in de week heb alleen nu geen motivatie meer en wil dat wel weer krijgen.
alvast bedankt:rolleyes:

wow wat een mooie roze letters :eek: ;) . Ik denk dat een goeie start voor jou is je eens te gaan verdiepen in voeding en een goed voedingsschema samen te stellen :thumbs:. Veel succes

Voeding en cardio..maar alsnog hoe lager je zit hoe zwaarder het wordt

hallo, welkom en succes met het behalen van je doelen.

ehm.. dat roze doet wel een beetje zeer. ;)

Welkom en suc6!

goed volhouden!!!
Blijf wel goed eten is natuurlijk ook van belang!
en anders kan je altijd amp pakken...is legaal en geeft zelfde effect als efedrine.Zou zeggen veel suc6 je komt er wel uit.
greetz

Welcome, enjoy your stay;)
en over die laatste 5 kilootjes zou ik me niet zo druk maken, gewoon doorzetten en dat verdwijnt vanzelf;)

Woon je toevallig in Hoofddorp?

Terug
Naar boven