- Waardering
- 2.652
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 21%
PVV-politica Fleur Agema is zwanger. Ze heeft sinds mei een relatie met het Haagse raadslid Léon de Jong. Partijleider Geert Wilder speelde destijds de rol van matchmaker.
Agema heeft het nieuws bevestigd aan Powned. De nieuwszender meldt dat de politica vier-en-halve maand zwanger is en dat het een meisje wordt. 'We hebben er bewust voor gekozen geen voorbehoedsmiddelen te gebruiken', aldus de politica. 'Het wordt een valentijnskindje als het op de uitgerekende datum geboren wordt.'
In haar column voor Fab Magazine schreef Agema op 26 mei over haar liefde voor De Jong. Daarin refereerde ze ook aan het krijgen van kinderen.
'Ben inmiddels totaal verslingerd aan en stapelverliefd op donkere god en dat is natuurlijk slecht nieuws voor m'n wekelijkse stukkie hier. Niet omdat ik er nu ineens mee stop, ga trouwen en kinderen krijgen hoor, maar omdat zwelgende, zelfspottende columns over de downs en downs van het single-bestaan natuurlijk veel leuker zijn dan het ik-ben-zo-hoteldebotel-gelukkig. Maar goed. Ik ben het wel en ik denk nog heel erg lang.'
http://www.ad.nl/ad/nl/1002/Show/article/detail/3746660/2014/09/12/Fleur-Agema-is-zwanger.dhtml
Vier maanden een relatie, vier en halve maand zwanger. Klinkt doordacht.