Fitness Seller

Nieuws Helaas voor Kraft, Fleur Agema is zwanger

EricR

Superior Athlete
20 jaar lid
10.000 berichten 50.000 berichten
Waardering
2.652
Lengte
1m79
Massa
96kg
Vetpercentage
21%
PVV-politica Fleur Agema is zwanger. Ze heeft sinds mei een relatie met het Haagse raadslid Léon de Jong. Partijleider Geert Wilder speelde destijds de rol van matchmaker.
Agema heeft het nieuws bevestigd aan Powned. De nieuwszender meldt dat de politica vier-en-halve maand zwanger is en dat het een meisje wordt. 'We hebben er bewust voor gekozen geen voorbehoedsmiddelen te gebruiken', aldus de politica. 'Het wordt een valentijnskindje als het op de uitgerekende datum geboren wordt.'

In haar column voor Fab Magazine schreef Agema op 26 mei over haar liefde voor De Jong. Daarin refereerde ze ook aan het krijgen van kinderen.

'Ben inmiddels totaal verslingerd aan en stapelverliefd op donkere god en dat is natuurlijk slecht nieuws voor m'n wekelijkse stukkie hier. Niet omdat ik er nu ineens mee stop, ga trouwen en kinderen krijgen hoor, maar omdat zwelgende, zelfspottende columns over de downs en downs van het single-bestaan natuurlijk veel leuker zijn dan het ik-ben-zo-hoteldebotel-gelukkig. Maar goed. Ik ben het wel en ik denk nog heel erg lang.'

http://www.ad.nl/ad/nl/1002/Show/article/detail/3746660/2014/09/12/Fleur-Agema-is-zwanger.dhtml

Vier maanden een relatie, vier en halve maand zwanger. Klinkt doordacht.

Bizar dat iemand daar hard van word

Er ging een golf van teleurstelling en jaloezie door me heen toen ik het hoorde bij Pownews.

Bizar dat iemand daar hard van word

:lol:

Het zou wel lachen geblazen zijn als er nu een halve Marokkaan uitkomt.

Zal me niks verbazen. Die kerel van haar heeft pikzwart haar en zwarte knikkers. Is die gast die achter Wilders stond in dat filmpje van meer of minder Marokkanen.

B8wXVv5IIAEVrSH.jpg

http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2015/02/kijk_nou_politici_zijn_net_ech.html

Terug
Naar boven