Fitness Seller

Hele gekke shit :(

Anoniem_1992

Dutch Bodybuilder
uitgeschakeld
Waardering
26
Lengte
1m93
Massa
104kg
Vetpercentage
16%
Okee heren! Ik kwam vandaag dus uit school ik start zo als gewoonlijk mijn pc op en kom in een heel gek scherm uit. Zo zag het eruit: allemaal smileys en letters (echt alle leters ook Á en é enzv in de verschillende kleuren zoals rood geel enzv) Dus ik denk wtf is dit ik start gewoon mijn pc opnieuw op maar krijg weer hetzelfde te zien (WTF!) Ik heb dit nog nooit mee gemaakt dus weet ook niet wat ik e aan moet doen want als ik in dat scherm zit kan ik niks meer doen. Wie heeft dit ook wel is mee gemaakt en weet toevallig een oplossing...

Weet niet of het van bellang is; MB Asus Rampage extreme x48
PRC Intel E8500

En oja het bedrijfje waar ik hem heb laten maken is failliet gegaan een tijdje geleden dus daar kan ik niet heen gaan gvd!

virusje?

• Topic Starter Topic Starter
Ja dat was ook mijn eerste ingeving maar wel een vreemd virus nog nooit zo iets gezien. Ik wil het liefst gewoon mijn harde schijf behouden want daar staan nog eeen aantal belangrijze zaken op

start windows wel op? veilige modus proberen?

IK zie alleen dat die windows gaat booten van me hd en dan kom ik op dat scherm met keer tekens gedeeld door, je kan het zo gek niet bedenken of het staat er. Ik loop even snel naar me kamer en probeer veilige modus.

---------- Toegevoegd om 13:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:15 ----------

Nee het kan niet helaas. Ik zie btw ook geen optie waar staat veilige modus, het gaat allemaal zo snel.

Pff nog eventjes en ik sodemieter dat ding uit me raam :p Altijd wat met die K.U.T. dingen XD

pc aanzetten en op f8 blijven rammen tot je een menu krijgt..

OK ik heb dus als een gek op f8 zitten rammen net en ben ik een scherm uitgekomen waar ik boot device kan instellen ???

Ik denk dat je de F6 moet hebben...

Nee ook niet man. Ik kom niet in een scherm uit waar ik mijn pc in veilige modus kan opstarten.

Nee ook niet man. Ik kom niet in een scherm uit waar ik mijn pc in veilige modus kan opstarten.

Hmmm.... meestal is het F8 of F6. Dit verschilt per computer. Ik zou ze gewoon allemaal even proberen want het moet ergens zitten. Ik denk dat je het best als eerste de F4 of F5 kunt pakken...

Is je videokaart nog goed?
Zit de stekker er nog goed in? ( die van je monitor naar je pc )

WinXP - 7 = F8
Win voor XP = CTFL + F5 (denk ik)
anyway, kan je geen printscreen maken?

volgens mij is de heaumeaudetector op je pc afgegaan...

...

Soooooo... Moet ik het al aan je moeder vertellen? Ik zie ze vanavond toch...

trollface1.jpg

Laatst bewerkt:
Ik denk dat uw bios op een of andere manier gereset is,daardoor is je boot device settings veranderd/verwijderd....ik zou zeggen ga naar bios....door f2 te drukken terwijl uw pc opstart....eenmaal in bios ga je naar boot met de hulp van <-- --> toetsen.....in boot menu heb je boot device priority en selecteer 1st boot device en kies de juiste harde schijf.
Selecteer ook disabled voor 2nd en 3rd boot device.

ziet er zo uit :

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

laat iets weten als dit niet helpt.

Maak een printscreen dan kunnen we je beter helpen

Ik ga heb even proberen en dboot device ook. En voor de mensen die zeggen maak even eeen printscreen dat gaat dus niet want ik kan niet in windows komen XD

---------- Toegevoegd om 17:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:29 ----------

Ik denk dat uw bios op een of andere manier gereset is,daardoor is je boot device settings veranderd/verwijderd....ik zou zeggen ga naar bios....door f2 te drukken terwijl uw pc opstart....eenmaal in bios ga je naar boot met de hulp van <-- --> toetsen.....in boot menu heb je boot device priority en selecteer 1st boot device en kies de juiste harde schijf.
Selecteer ook disabled voor 2nd en 3rd boot device.

ziet er zo uit :

laat iets weten als dit niet helpt.
Ik heb alles gebprobeerd maar ik kom elke keer weer in het zelfde scherm uit met al die figuurtjes en smileys enzv...

Hmmm ja het is duidelijk comtelwaar man!
Je zal even moeten de vermaker moeten laten komen en vragen of hij wat aan die comtelwaar kan laten doen! :D:D

Mensen die M!LF gekeken hebben zullen me wel verstaan hahaha

hmm...heb je die tekens ook in phoenix bios screen of enkel in windows logo screen ?

Hey jonges ik heb het opgolost hoor! Ik heb windows opnieuw moeten installeren helaas. Misschien was er ook wel een andere manier maar ik had mijn pc snel nodig voor school en andere zaken.
Ben er nog steeds ziek van dat al me bestanden we zijn :( maar het is niet anders.

IK wil iedereen nog even bedanken die mij geprobeerd heeft te helpen. :thumbup:

Terug
Naar boven