Fitness Seller

Hell on Wheels

Ja is een goede serie heb de eerste 3 seizoenen ook gevolgd :). Komt dat 4e seizoen ook binnenkort op tv (upc) of weet je niet?

jaah ik wacht nog effe op de nl subs, komt niet hier in nl op tv, moet je downloaden:D

Hele vette serie dit, meteen de nieuwe aflevering even binnenhalen.

Dit seizoen begon al goed, de laatste aflevering was epic als je niet tegen cliffhangers kan dan zou ik deze bewaren tot volgende week zondag.

Met welke serie is deze een beetje vergelijkbaar? Misschien dat ik toch is een poging ga wagen, ook al trekt mij de western stijl nou niet echt aan. Maar heb een beetje moeite de laatste tijd om nog een goede serie te vinden, na wat ik allemaal al gezien heb.

Met welke serie is deze een beetje vergelijkbaar? Misschien dat ik toch is een poging ga wagen, ook al trekt mij de western stijl nou niet echt aan. Maar heb een beetje moeite de laatste tijd om nog een goede serie te vinden, na wat ik allemaal al gezien heb.

Ik heb persoonlijk ook weinig met westerns, maar dit voelt niet als een standaard western aan. Je kan het heel moeilijk vergelijken met een andere serie, maar het gaat in eerste instantie over het terugpakken van diegene die zijn familie heeft afgemaakt, en daarvoor gaat hij werken bij de productie van the railroad. Er zit actie/drama in en een goed verhaal, maar zeker geen standaard western.

Ik verwachte iets anders

Als ik het moet vergelijken dan kom ik bij Deadwood uit, maar is toch wel heel anders. Gewoon een paar afleveringen kijken en dan weet je wel of je het wat vindt.

• Topic Starter Topic Starter
Ik zou ook echt niet weten waar ik het mee moet vergelijken en dat terwijl ik meer dan 40 verschillende series kijk/heb gekeken. Maar ik vind het een erg vette serie vooral omdat ik de hoofdpersoon gewoon baas vind :P

Deze ga ik even opslaan thanks! Na Dexter een nieuwe serie voor mij :D

Terug
Naar boven