Fitness Seller

help.. afkortingen etc.

deko

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m87
Massa
96kg
Vetpercentage
14%
yo beasts..

ik heb maandag-ochtend een afspraak bij de huisarts,
ik zelf denk dat ik een te hoog prolactine gehalte heb ( libido issues ) ( knijp in tepel, mini druppels doorzichtige vocht )

was in januari al x langs geweest voor een bloedonderzoek ( toch maar niet gedaan ) ik ben het blaadje kwijt geraakt, met alle afkortingen erop ( van de huisarts meegekregen )

welke waardes moet ik aanvinken, voor een juist overzicht..
mijn laatste inject dateert alweer van 13 januari : 750mg test e 8 weken... winstrol 50mg ed.. ... 23 januari 4 weken nolva gerunt, heb zo mn vermoedens hierover ( 3 letterig merk ) geen chineesje, is niet fijn die libidoproblems.

heb vitamine d3, horny goat weed, ejaculoid, d-aspartic acid, en net ff get diesel weer besteld...
hij wilt wel omhoog, maar hij blijft niet lang stijf...
moet ook zeggen dat ik de laatste paar weken enorm veel stress had, maar meten is weten.

dus als iemand zo aardig is om een lijstje van de afkortingen op te noemen, zou dat fijn zijn !

: ben wss van plan eind april/ begin mei test e - 400mg e5d 10 weken... winstrol 50mg ed 3 weken
hcg uiteraard ( op hoeveel iu pweek ? ) .. en nakuur ga ik dit x denk ik voor arofixen... die nolva van dat 3 letterig merk heb ik zo mijn twijfels over.

peace

Arofixen is prima als nakuur, ik heb deze waarden gevonden:

Testosterone,
Total Testosterone
Free Estradiol
LH FSH

Triglycerides
Cholesterol, Total
HDL Cholesterol
VLDL Cholesterol
LDL Cholesterol
LDL/HDL Ratio
LDL/HDL Ratio

Albumin
Globulin
Total Protein
Bilirubin
GGT
ALP
AST
ALT

heb vitamine d3, horny goat weed, ejaculoid, d-aspartic acid, en net ff get diesel weer besteld...

Inien je tst echt plat ligt werkt dit voor geen drol (althans bij mij)

Terug
Naar boven