MuscleMeat

Help aub - titel van film gezocht.

Enzyme

Zwalgertozer
Elite Member
Waardering
141
zoek de titel van de volgende film,

het gaat over een meisje (jaar of 8/10) woont samen met vader en moeder, moeder en vader beiden zwaar aan de drugs. Moeder sterft en dan gaat ze samen met vader naar zijn ouderlijk huis ergens buiten de stad. Kort daarna sterft haar vader ook.

ze ontmoet en raakt daar bevriend een geestelijk gehandicapte jongen die samen woont met de buurvrouw, een gestoord wijf dat haar vader wil conserveren d.m.v. balseming en dat ook doet. Want ze is nog steeds verliefd op de vader van het meisje. Met haar ouders heeft ze dat ook gedaan.

De buurvrouw loopt in altijd het zwart en is als de schijt voor bijen, want die hebben haar in het oog gestoken en is daar door blind aan 1 oog. En ze draagt daarom ook altijd een imker net voor haar gezicht.

Het meisje en de jongen beleven allerlei avonturen die voornamelijk in hun hoofd afspelen. Fantasierijk zijn ze dus. :D

Op het einde van de film blaast de jongen een trein op die altijd voorbij komt kan ik me nog herinneren.

Beetje vage omschrijving misschien maar meer kan er ff niet van maken.

:o

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
yes ! DANKU ! :D

na welke zieke films zit jij te kijken man :D

wel een aparte film ja
jaar terug ofzo eens op tv geweest dacht ik

Download staat aan. Thx voor het topic, lijkt me wel een film voor mij.

• Topic Starter Topic Starter
na welke zieke films zit jij te kijken man :D

Nou naar o.a zulke films dus !

Is wel een aanrader Ibo, het heeft wel een redelijk hoog filmhuis gehalte maar daar hou ik wel van. Soms ook niet...50/50.

Hij is me iig bij gebleven zoals je merkt ! :D

---------- Toegevoegd om 21:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:48 ----------

Download staat aan. Thx voor het topic, lijkt me wel een film voor mij.

Your welkom, Enjoy :)

---------- Toegevoegd om 21:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:49 ----------

Tideland?

---------- Toegevoegd om 18:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:11 ----------

[/COLOR]oh al gepost zie ik nu net... lol

toch bedankt !

Terug
Naar boven