XXL Nutrition

Help aub

Alic

Novice
Waardering
0
Hey
Ik ben 17 jaar en werk al vanaf mij 15e aan mijn lichaam vooral aan een six pack.Nu zit ik met de vraag hoe kan ik mijn sixpack goed zichtbaar maken momenteel ziet die er gewoon uit als 1 grote spier en voelt hard aan.
Elke dag doe ik -100 situps
-50 legraises
-30 crunches
En dan nog 1 oefening waar ik de naam niet van ken.( op een bed of zetel achteruit leunen en je armen achter je als steun. En dan benen strekken en terug naar normale houding. dit doe ik 50 keer)

Ik verlang naar een gladde goed zichtbare sixpack niet zo een lomp blok beton die ik nu heb.
Alle tips zijn welkom

vetpercentage verminderen

cardio doet is eigelijk al met die 100 situps.... maar idd tog iets van fietse doen en dan iets van 50 situp met een 1,5 of 2 liter fles gevuld met water op je borst houde:P(als je dit thuis doet wat ik dnek dan) en anders gewichtjes..

Ga lopen op loopband probeer 30min en bouw op tot 45min . PRobeer dit 4keer per wek en je vet gaat zeker dalen en je abs worden zichtbaar.

Spieren groeien in rust dus elke dag je buikspieren trainen heeft dus echt 0,0 zin

en waarom wil je zo graag een six pack?

Welkom op het forum;)

Je spieren groeien inderdaad in rust en hebben ongeveer 48 uur rust nodig. Als je elke dag dezelfde spieren traint, krijgen je spieren maar 24 uur rust en dat is te weinig.

cardio doet is eigelijk al met die 100 situps.... maar idd tog iets van fietse doen en dan iets van 50 situp met een 1,5 of 2 liter fles gevuld met water op je borst houde:P(als je dit thuis doet wat ik dnek dan) en anders gewichtjes..

:scratch: cardio doe je met 100 situps? 1,5 liter fles gevuld met water op je borst :scratch:

Wordt tijd dat het oktober wordt ofzo...

Lekker topic weer :roflol:

We hadden hier toch zo'n beginners topic voor?

• Topic Starter Topic Starter
Lekker topic weer :roflol:

We hadden hier toch zo'n beginners topic voor?
Sorry hoor dat ik niet zo een proffesional als jou ben. Ben jij misschien ook nooit begonnen.Alles wat ik doe van training doe ik thuis dus veel kan ik er niet van weten. Voor degenen een redelijk antwoord gegeven hebben bedankt.

suc6 met trainen

Maar ben toch wel benieuwd waarom je zo graag een sixpack wilt?

ps. er is hier al een hoop over geschreven dus met wat zoekwerk had je ook al antwoord op je vraag gehad

ga naar de sportschool

Niet zoveel herhalingen (3x10 ong.), schijf op je borst en crunchen!

Zoveel herhalingen hebben geen nut

Ga weighted crunches doen

Terug
Naar boven