MuscleMeat

help ? echt of nep

Kip

Cool Novice
Waardering
0
Kom net van bij een kerel uit België .
Die kerel verkocht dus spul .
Wil er in de toekomst( volgend jaar ) wel van kopen , maar wil eerst toch wel eens weten of de spullen die hij nu had liggen echt of fake waren .
En of de kwamiteit goed is .
Hij had witte potjes staan met een lichtgroenig label op .
Er stond nog bij stanozolol + generic en een halve stierekop erop .
Winstrol dus .
Echt of niet ?
Verder had hij wel 100 strips liggen voorkant bruin en achterkant groen met het opschrift Clomipheen + Iran Hormone en een vreemd schrift ( denk iraans ) .( clomid dus )
Echt of fake ?
Dan nog iets , hoe kan je op de deca norma zien of het spul zijn vervaldatum al overschreden heeft ?
Kan je dit op het flesje zien , of enkel op de verpakking en hoe staat het erop vermeld ?

Als iemand mij wil helpen zodat ik volgend jaar niet met een bult op mijn kont rondloop ?

Thanxx

denk dat je toch fotos moet posten wil je uitsluitsel krijgen m8......

Potjes met stierekop= stanozolol van generic Supplements....is tot op dusverre geloof ik nog geen fake van in omloop.

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb geen digitale camera .

En zie je mij bij die kerel al foto's trekken .
Wat ik dan nog wel zou willen weten is dus .
Waar staat de vervaldatum van deca norma ??

ik denk dat ik die kerel ken is hij van schoten dan pm je me maar want dan is het nep
groetjes wel even foto bijsteken

• Topic Starter Topic Starter
Ik wil gewoon weten of de norma over zijn vervaldatum is .
En dan nog geef ik op dit forum geen namen vrij .

Kip zei:
Kom net van bij een kerel uit België .
Die kerel verkocht dus spul .
Wil er in de toekomst( volgend jaar ) wel van kopen , maar wil eerst toch wel eens weten of de spullen die hij nu had liggen echt of fake waren .
En of de kwamiteit goed is .
Hij had witte potjes staan met een lichtgroenig label op .
Er stond nog bij stanozolol + generic en een halve stierekop erop .
Winstrol dus .
Echt of niet ?
Verder had hij wel 100 strips liggen voorkant bruin en achterkant groen met het opschrift Clomipheen + Iran Hormone en een vreemd schrift ( denk iraans ) .( clomid dus )
Echt of fake ?
Dan nog iets , hoe kan je op de deca norma zien of het spul zijn vervaldatum al overschreden heeft ?
Kan je dit op het flesje zien , of enkel op de verpakking en hoe staat het erop vermeld ?

Als iemand mij wil helpen zodat ik volgend jaar niet met een bult op mijn kont rondloop ?

Thanxx

is gewoon in orde maat de strips van 10 tabs 50mg clomid (zelfde fabrikant produceert ook nolvadex)

Vervaldatum van de deca staat ook op het flesje, evenals het lot nr.

Terug
Naar boven