AndroidHealthClinic

Help gyno

JL.

Cool Novice
Elite Member
10 jaar lid
Waardering
43
Lengte
1m88
Massa
100kg
Vetpercentage
11%
Idd weer zo'n kut post over gyno, word gek van het Google en zie door de middelen het bos niet meer.

Bromo, catering, Letro, nolva, clomid enzovoort.

Nu bezig met:
Tren e 600mg
Sust 800mg
nolva 40mg per dag week lang al.

Als ik gyno voelde op komen pakte ik een paar dagen 20mg en er was niks meer aan de hand. Nu met tren en sust lijkt nolva niet te werken.

Iemand een voorstel....✌

Bloed laten checken.

Tren gyno moet je ook anders aanpakken

Een week is niks, maar wat bedoel je met 'voelen opkomen'? Gevoelige tepels is geen gyno.

Tren gyno moet je ook anders aanpakken
1)Prolactine kan gyno alleen in combinatie met hoge oestrogeen veroorzaken. Bovendien verhoogt oestrogeen prolactinesecretie. Dus moet het aanval op oestrogeen de prioriteit zijn, totdat het bloed testresultaten.

2) Als prolactine niet het probleem is (volgens bloed test), dan kan het progestinale effect van de tren het probleem zijn. In dat geval zijn AI's ook het juiste antwoord.

Goede bron, Hoewel de titel een beetje misleidend is:
[Link niet meer beschikbaar]

1)Prolactine kan gyno alleen in combinatie met hoge oestrogeen veroorzaken. Bovendien verhoogt oestrogeen prolactinesecretie. Dus moet het aanval op oestrogeen de prioriteit zijn, totdat het bloed testresultaten.

2) Als prolactine niet het probleem is (volgens bloed test), dan kan het progestinale effect van de tren het probleem zijn. In dat geval zijn AI's ook het juiste antwoord.

Goede bron, Hoewel de titel een beetje misleidend is:
[Link niet meer beschikbaar]
Betere bron: Big Cat: Gynaecomastia in AAS users

Misschien stomme vraag maar als je niet meer kuurt word je gyno toch ook niet erger

Probeer om en om letro en nolva voor een week of 2. (dag 1 letro, dag 2 nolva, dag 3 letro etc etc etc). Hielp bij mij. Je zult wel een beetje een bloated mid section krijgen tijdelijk maar beter als gyno.

Misschien stomme vraag maar als je niet meer kuurt word je gyno toch ook niet erger
Hangt af van hoe goed je hormoon niveaus hersteld heeft. Als alles weer normaal is met je testosteron niveau, dan zal de gyno waarschijnlijk niet meer groeien. Maar als uw natuurlijke productie niet is hersteld, dan is het mogelijk dat de Androgen -Estrogene verhouding zo laag is dat het blijft groeien. Zo is een goede PCT van cruciaal belang.

Ik ha gewoon voor de zekerheid nog 2 weken pct zetten dan

Ik had btw al gedaan maar niet zo hoge dosis omdat overal bang word gemaakt voor je lever

Waarom zou u het niet meer doen dan ?

Probeer om en om letro en nolva voor een week of 2. (dag 1 letro, dag 2 nolva, dag 3 letro etc etc etc). Hielp bij mij. Je zult wel een beetje een bloated mid section krijgen tijdelijk maar beter als gyno.
Ik zou starten met adex ^^

Deed alleen winny 6 weken 40 mg pct was 2 weken 20 mg per dag nolvo vonden de meeste namelijk al teveel voor zon minimale kuur ps. Zal zelf ook nooit meer taps nemen heb er maar kilo van overgehouden was eerst 88 kilo 13 % 1.83 lamg nu 89 kilo 13%

Deed alleen winny 6 weken 40 mg pct was 2 weken 20 mg per dag nolvo vonden de meeste namelijk al teveel voor zon minimale kuur ps. Zal zelf ook nooit meer taps nemen heb er maar kilo van overgehouden was eerst 88 kilo 13 % 1.83 lamg nu 89 kilo 13%
Als u gyno van die pillen ontwikkelde, dan betekent dat dat je winstrol nep is. Het is waarschijnlijk dianabol. Dit betekent dat uw Nolvadex waarschijnlijk ook nep is. Vind een nieuwe bron.

Terug
Naar boven