Fitness Seller

HELP HELP mijn windows vista ultimate 64 bit is geblokkeerd

seagal

Huge Freak
Waardering
42
HELP HELP mijn windows vista ultimate 64 bit is geblokkeerd

FACK FACK wat is dit? ik start net me pc op en me windows vista ultimate 64bit is geblokkeerd ik moet focking maandag 3 tentamens inleveren die op me pc staan! KK

Wie kan me helpen? Desnoods betaal ik je in karme en EURO S!

HELP HELP HELP

• Topic Starter Topic Starter
Help

Misschien retail kopen?

bij het opstarten van je computer op f8 duwen
dan krijg je normaal zo venster waarin je kan kiezen
daaruit kiezen voor "veilige modus"
dan geraak je toch al weer in je computer denk ik
je zal wel niet veel kunnen doen dan.
Eventueel in veilige modus vista opnieuw kraken zodat je er ook terug normaal in geraakt

Ubunutu live cd downloaden, branden, in je pc stoppen, belangrijke bestanden van je windows-mount afhalen, op een sticky zetten, op andere pc zetten/versturen/whatever. Simpel. Heb je wel een andere pc voor nodig though ;P

bij het opstarten van je computer op f8 duwen
dan krijg je normaal zo venster waarin je kan kiezen
daaruit kiezen voor "veilige modus"

In oudere versies van van Windows (ik ken Vista niet) kan je in dat menu ook keuzen om terug naar de vorige goedwerkende configuratie te gaan. Dit kan de boel ook opnieuw draaiende krijgen.

Op een andere pc je hdd aansluiten als secundaire disc en zo de data kopieeren. Dan gewoon in je normale pc, formateren en gewoon nieuw os erop.

Ubunutu live cd downloaden, branden, in je pc stoppen, belangrijke bestanden van je windows-mount afhalen, op een sticky zetten, op andere pc zetten/versturen/whatever. Simpel. Heb je wel een andere pc voor nodig though ;P

+1 ;)...any livecd will do.

het is op me laptop. het is me gelukt om bij me bestanden te geraken. ze staan nu veilig op hotmail :)

Thank god. wat was dat anders veel werk geweest. thkx iedereen

oke mooi :)

heb je nog gewoon kunnen opstarten?
MET internet?
nice :p

heb je nog gewoon kunnen opstarten?
MET internet?
nice :p

ik heb enkel een internet explore voor elkaar gekregen. via hotmail kan ik dan bij men bestanden. dus zo doende op me mail gezet.

als iemand nog een cd key heeft.. altijd welkom haha miss werkt het

als iemand nog een cd key heeft.. altijd welkom haha miss werkt het

Als je nog toegang tot het systeem hebt, dan kun je een OEM key installeren. Dat werkte een hele tijd geleden in elk geval zonder problemen. (de key die grote bedrijven als Asus gebruiken om systemen te installeren)

Ff opstarten in dos en je bestanden op een diskette zetten.

Volgende keer gewoon legale versie gebruiken.

Gelukkig maar. Is zwaar verkk als er dingen met je school documenten gebeuren!

Terug
Naar boven