Fitness Seller

Help! Hoe kill je de pizzabezorger?!

El Comandante

Massive Warrior
Waardering
13
Uit pure frustratie van het jachtgevoel en de tijd die dringt lukt het me maar niet om die pizzaboy in GTA VC om te leggen.

Iemand tips? Ik begin altijd te onrustig te rijden waardoor ik vaak crash...

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

+

istockphoto_426116_deer_butt.jpg

Ik heb dat in Saints row, daar moet ik ook een paar gasten omleggen, maar krijg ze niet te pakken....

Maar goed daar heb jij met je pizzaboy op dit moment niks aan.

Kun je niet een piza over laten komen, vier kazen pizza. En als ie dan voor de deru staat...knal knal....

Ben je nou ineens ook zo'n game-nerd?

• Topic Starter Topic Starter
Nee Lange, moet alleen even die pizzaboy te grazen nemen....laat me nou! :mad:

:D:D:D:D

Dank je Lauw, ga ik uitprinten en boven m'n bed hangen! :D

hebje wel een uzi bij je? daarnmee kan je op de motor em neet schieten :D

Yep, naast hem gaan rijden en uzi leeggooien :D.

Cheats zijn niet leuk opa, zou trainen nog leuk zijn als je er niet voor hoefde te werken ;)

Gewoon met een snelle wagen er8eraan rijden en ervanaf beuken, anders knal je hem neer met je uzi terwijl je op de motor zit, moet lukken!

En ik maar denken dat het om echte pizza's gaat...

Ik heb em vaak genoeg van z'n scooter af gebeukt maar hij staat steeds weer snel op en rijdt door! :(

Het leuke is dat ik net als irl met een scooter kan scheuren in GTA! :D

Er af beuken en dan gelijk neerknallen. Alleen beuken is niet genoeg. Volpompen met lood, de hele stad. Leukste is als je zes sterren hebt. Beste oefening om je driving skills te verbeteren.

Gewoon lekker gaan knallen bij een politiebureau, succes verzekerd.

Er af beuken en dan gelijk neerknallen. Alleen beuken is niet genoeg. Volpompen met lood, de hele stad. Leukste is als je zes sterren hebt. Beste oefening om je driving skills te verbeteren.

Gewoon lekker gaan knallen bij een politiebureau, succes verzekerd.

haha, je bent net benchmarc man :D

Tja kan het moeilijk in de praktijk gaan brengen, dan maar beetje knallen in GTA VC. Nog leuker is overigens het stelen van een leger heli van de basis vlakbij het vliegveld. Total mayhem als je dat ding in bezit hebt.

DIng is niet te besturen laat staan rustig erboven hangen en locken en vuren

Oooooh ik heb nog zóveel te beleven zie ik al :D

het is al lang geleden voor mij, maar nadat ie van zijn scooter gevallen is kun je hem toch gewoon doodrijden of langs hem rijden drive-by shooting doen.

Terug
Naar boven