XXL Nutrition

Help! Hoe Spotnet encrypted files downloaden?

Status
Niet open voor verdere reacties.

tremendes

Monstrous Giant
15 jaar lid
10.000 berichten 10 media-items
Waardering
2.909
Lengte
1m86
Massa
102kg
Iemand enig idee hoe ik dat binnen kan halen, snap er geen reet van namelijk.

Wil een serie downloaden maar het schijnt dat die nzb files meer en meer als encrypted files erop staan, zo ook deze.

Ik heb geprobeerd eea uit te voeren wat de poster erbij had gezet maar kom er niet uit.

Karma voor de hulp.

niet op de download knop klikken,maar op een link die meestal lager staat of als eerste reactie,daar zit de nzb en die kan je dan met alt.binz ,newsleecher of grabit laden en dan begint je download.

• Topic Starter Topic Starter
niet op de download knop klikken,maar op een link die meestal lager staat of als eerste reactie,daar zit de nzb en die kan je dan met alt.binz ,newsleecher of grabit laden en dan begint je download.

Die link zit ook stuk van het probleem als ik daar op klik krijg ik 2 blokjes met een pijltje ertussen?? Kan die link niet kopiëren.

---------- Toegevoegd om 19:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:57 ----------

w2bozb.jpg

Krijg ik dit als ik op de bovenste link klik..

293wpzs.jpg

Dit met onderste link..

2hmzvi8.jpg

hmm dat heb ik ook nog nooit gezien, wat wil je downloaden? dan kan ik ff kijken in mijn spotnet hoe het zit.

Once upon a time seizoen 2 en dan vanaf aflevering 12 ongeveer. Daarvoor moeiteloos kunnen downen en nu begint het gekloot.

http://eztv.it/search/

Deze is wel via torrent, maar ik heb altijd hoge snelheden via hier. Zoek gewoon show die je wil en DL episode die je wil.
Klik 3e (of verder) DL knopje van links

http://eztv.it/search/

Deze is wel via torrent, maar ik heb altijd hoge snelheden via hier. Zoek gewoon show die je wil en DL episode die je wil.
Klik 3e (of verder) DL knopje van links

Je moet inderdaad wel registeren maar dat stelt niets voor. Ik gebruik zelf sabznb i.c.m. dutplanet.net en het programma newzbin, welke je hier kan vinden http://www.newzbin.org/showthread.php?tid=2975

Dank jongens moet lukken zo! Top.:thumbs:

Maar je hebt hier ook geen servers voor nodig zoals bij Spotnet? Kent er iemand gratis servers of MOET je persé betalen om die .nzb bestanden te mogen downloade? Thnx bros

Maar je hebt hier ook geen servers voor nodig zoals bij Spotnet? Kent er iemand gratis servers of MOET je persé betalen om die .nzb bestanden te mogen downloade? Thnx bros

De meeste providers hebben wel een server maar meestal met bar weinig retentie dus bestanden van bijv 30dagen geleden kunnen gedownload worden. Ik heb bijv omdat ik betaal een retentie van 1966 dagen.

En tremendes er zijn wel opties zonder dat je andere sites hoeft te bezoeken.

http://pastebin.com/uD486wCu

De meeste providers hebben wel een server maar meestal met bar weinig retentie dus bestanden van bijv 30dagen geleden kunnen gedownload worden. Ik heb bijv omdat ik betaal een retentie van 1966 dagen.

En tremendes er zijn wel opties zonder dat je andere sites hoeft te bezoeken.

http://pastebin.com/uD486wCu

Thanks! Ga er straks weer even mee bezig. Altijd zo'n hekel aan kost een hoop tijd en gekloot voordat het weer werkt dat soort dingen bah.

Als die twee blokjes met dat pijltje ertussen bij mij in beeld komen dan word automatisch de .nzb gedownload en opent alt.binz.

Misschien moet je in jou browser settings aangeven waarmee .nzb bestanden gedownload moeten worden.

Als die twee blokjes met dat pijltje ertussen bij mij in beeld komen dan word automatisch de .nzb gedownload en opent alt.binz.

Misschien moet je in jou browser settings aangeven waarmee .nzb bestanden gedownload moeten worden.

Of alt.binz downloaden en installeren? Want deed tegenwoordig met spotnet zelf downen. Dat kan het ook zijn misschien?

Of alt.binz downloaden en installeren? Want deed tegenwoordig met spotnet zelf downen. Dat kan het ook zijn misschien?

Er is ook een spotnet versie zoals daar staat die encrypted files kan downloaden. Maar het is altijd makkelijk om een extra programma zoals alt.binz of GrabIt te hebben. Had zelf in het verleden wel is problemen met Alt.binz daarom ben ik overgegaan op GrabIt.

Er is ook een spotnet versie zoals daar staat die encrypted files kan downloaden. Maar het is altijd makkelijk om een extra programma zoals alt.binz of GrabIt te hebben. Had zelf in het verleden wel is problemen met Alt.binz daarom ben ik overgegaan op GrabIt.

Ja grabit gebruikte ik in het verleden ook.

---------- Toegevoegd om 12:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:40 ----------

Ik heb het aan de gang!:)

Grabit gedownload en toen werkte het!

Iedereen enorm bedankt voor de hulp!:thumbs:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven