MuscleMeat

Help ivm downloadlimiet...

Muay Thai J

* Your sister loves me *
Elite Member
10 media-items
Waardering
14
Lengte
1m77
Massa
75kg
Vetpercentage
8%
Ik zit op kot hier in Leuven met Kotnet... een k*tsysteem! Hier een stukje uitleg die ik gekopiëerd heb:

"Terwijl studenten vorig academiejaar nog 200 megabyte per dag mochten downloaden, is die limiet nu teruggebracht tot vier gigabyte per maand. Dat is één derde minder. Daarbij wordt het leaky bucket-systeem, dat vorig jaar op proef ingevoerd werd, gehanteerd. Dat systeem bestaat erin dat je downloadgebruik voortdurend berekend en van je krediet afgetrokken wordt. Eenmaal je vier gigabyte per maand opgebruikt, word je voor een poos op de smalband geplaatst en heb je enkel nog toegang tot een beperkt aantal LUDIT-servers, zoals Toledo"

Nu zou ik dat graag omzeilen, maar hoe kan dat?

1) is dat leaky bucket-systeem te omzeilen of niet?
2) aangezien kotnet via telenet is kun je 'iets' aanpassen waardoor ik rechtstreeks van telenet kan parasieteren?

vanmiddag ter info niet moeten inloggen in het kotnetsysteem, maar toevallig op het telenet netwerk rechtstreeks geraakt... don't ask me why!

tonnen karma voor wie kan helpen!

Ben ik ook wel eens benieuwd naar aangezien ik net als jij in Leuven studeer.

" Dat systeem bestaat erin dat je downloadgebruik voortdurend berekend en van je krediet afgetrokken wordt."
dat systeem is toch gewoon dezelfde behalve dat je nu minder mag downloaden.
Best te omzeilen door iemand zijn paswoord te vragen :p
serieus: dit gaat denk ik niet.

Ik zit zelf ook in Leuven op kot en heb hier dus ook kotnet. Limiet is idd zielig maar vooral k*t vind ik het feit dat mijn alle bittorents hebben geblokkeerd.

Via limewire kan ik nog wel downloaden, en rapidshare lukt ook. Je moet gewoon blijven refreshen.

als iemand iets weet voor die bittorents???

Ik vind dat deze limieten nog hoger geschroefd moeten worden....4mb per maand ofzo....kunnen we als NLers max genieten van ons internet :D

• Topic Starter Topic Starter
edit

Laatst bewerkt:
lol @ 4gb per maand....zit tot nu toe deze maand al aan de 439,3gb :D

IMO als gewone user niet te wijzigen

packets worden naar de router gestuurd die deze naar jou PC stuurt, alles gaat dus eerst langs de Administrator

gebruik draadloos internet van de buren??? :D

IMO als gewone user niet te wijzigen

packets worden naar de router gestuurd die deze naar jou PC stuurt, alles gaat dus eerst langs de Administrator

gebruik draadloos internet van de buren??? :D

allemaal met passwords bro
er moet toch een manier zijn om rechtstreeks via telenet te gaan ipv via kotnet?

Terug
Naar boven