Fitness Seller

HELP juiste dosering!!

Ano_1979_01

Cool Novice
uitgeschakeld
Waardering
0
Lengte
1m80
Massa
94kg
Vetpercentage
18%
Dag sportieve mensen, kunnen jullie misschien vertellen of ik genoeg heb met de onderstaande kuren? Totaal wil ik max 10 weken kuren maar ben bang dat ik niet gaat redden. Week 1-6: Winstrol 50mg/dag)
Week 1-8: Deca 200mg/week
Week 1-10: Test E 250mg/week
Week 1-10: Masteron DP200mg/week
Week 12-15: Nolvadex 20mg/ dag. Ik heb 2x 100 winstrol tabletten, 1x deca 10ml 200mg per 1ml, 1x testo 10ml 250mg per 1ml, 1x masterone 10ml dros. prop van 200mg per 1 ml, 1x100 tab nolva

Ehm, ik zou toch nog even wachten voordat je begint want dit gaat alles behalve goedkomen zo.
Je komt ten eerste al 10 ml deca tekort en ten tweede wil je mast prop 1x per weer zetten terwijl het een korte ester is?
En waarom deze verhoudingen? Lijkt mij dat je gewoon van alles wat besteld hebt en daarna bent gaan uitrekenen hoe je alles in 1 keer kan opmaken op basis van wat je hebt.....
Houd er ook rekening mee dat je nooit alles uit de vials zal krijgen dus het verstandig is dat je overal net iets meer van hebt.

Edit: blijkbaar was ik zelf ook nog niet helemaal wakker vanmorgen dus die deca berekening is niet helemaal juist van mij :P

Laatst bewerkt:
Vreemde kerel ben jij. Je had al een topic waar iedereen je alles al voorkauwde. Vervolgens stuur je mij een pm waarin ik de moeite neem deze te beantwoorden. En dan kom je gewoon weer met dezelfde flut kuur hier terug?
Geeft niet, moet je zelf weten maar ga even lekker zelf uitreken hoeveel je nodig hebt. De dosering per ml en aantal ml staan gewoon op de vials tenslotte, geld ook voor je tabjes.
Ik zeg...succes!

• Topic Starter Topic Starter
Vreemde kerel ben jij. Je had al een topic waar iedereen je alles al voorkauwde. Vervolgens stuur je mij een pm waarin ik de moeite neem deze te beantwoorden. En dan kom je gewoon weer met dezelfde flut kuur hier terug?
Geeft niet, moet je zelf weten maar ga even lekker zelf uitreken hoeveel je nodig hebt. De dosering per ml en aantal ml staan gewoon op de vials tenslotte, geld ook voor je tabjes.
Ik zeg...succes!

Ja maar volgens mij kom ik wat te kort?? Die deca kom ik uit op 8ml?? En die masterone moet ik per week 4x50mg gebruiken. Vandaar dat ik even zeker wilde weten. Week 1-6: Winstrol 50mg/dag)
Week 1-8: Deca 200mg/week
Week 1-10: Test E 250mg/week
Week 1-10: Masteron DP200mg/week
Week 12-15: Nolvadex 20mg/ dag. Ik heb 2x 100 winstrol tabletten, 1x deca 10ml 200mg per 1ml, 1x testo 10ml 250mg per 1ml, 1x masterone 10ml dros. prop van 200mg per 1 ml, 1x100 tab nolva

Pak anders even je rekenmachientje ofzo.

Te dom voor woorden, het is weer zomer...

Terug
Naar boven