AndroidHealthClinic

help, kan dit kwaad???

Status
Niet open voor verdere reacties.

jannickk

Novice
Waardering
0
Ik kreeg 2 roze pilletjes van een gozer in me handen, hij zij dat ik een boost er door zou krijge:S, ik door geslikt, DOM!!! nu hoorde ik van zijn vriend dat het anabole waren:S:S

Is dit erg als dit eenmalig is???????????????

Dit is heel erg. Je penis zal binnen nu en twee uur zwart worden en eraf vallen, je testikels zullen opzwellen en uiteen spatten in een fontein van bloed. Je ingewanden zullen verschrompelen en rotten totdat je stuiptrekkend je eigen darmen uitschijt en je hersens als stinkende pudding door je neus en oren naar buiten loopt. Maar verder valt het wel mee hoor.

Effe serieus: niks om je druk over te maken. De volgende keer niet zomaar pilletjes slikken hè? Boefje :rolleyes:

• Topic Starter Topic Starter
ok dan gelukkig maar, toen ik de verhalen las op dit forum schrok ik echt!!

er gebeurt dus ook niks met mijn hormonengebeuren??? omdat ik pas 18ben???

Niet vergeten om te nakuren :D :D

Van 2 roze pilletjes? (thai-bol?) nee hoor.

Je had waarschijnlijk effe een korte testosteron piek en daarna een korte testosteron dip. Niks om je druk over te maken want 2 pilletjes onderdrukken je eigen hormoon productie niet zodanig dat de boel ontregeld raakt en je een nakuur nodig hebt :D

Anabolen zijn helemaal niet zo gevaarlijk ALS je weet wat je doet en je de nodige voorzorgsmaatregelen neemt. Wat overigens niet wil zeggen dat anabolen geheel ongevaarlijk zijn, aan anabolen gebruik kleeft altijd een bepaald risico.

dit is waarschijnlijk dbol geweest van british dragon, lekkere vriendjes heb je :rolleyes:

Je lichaam kan wel wat aan hoor. En die gast die jou die shit gaf heeft er amper verstand van, van 2 tabs AS krijg je echt geen boost (ja,tussen je oren misschien).

Had ik maar vrienden die me anabolen voerden :(

Ja die heb ik wel, maar dan mag ik wel me portomonee trekken :(

Pilluuhhh Slikkuuhhhh is cool, toch?

Komt misschien wel vaker voor dat je niet zeker weet wat er in bepaalde pillen aan werkende stof aanwezig is. Maar jij gooit een paar pillen naar binnen waar je van te voren niet eens weet wat het is of zou moeten zijn, zoals je zelf al zegt : DOM!

Voor de boost wat middelen als anabole steroiden slikken is trouwens toch al dom, die vrienden in ieder geval niet de slimste vrienden om te hebben.

Als het ryubolic was houden wij ons niet verantwoordelijk :cool:

Misschien was het wel gewoon ibuprofen :p

mm togh dom dat je het hebt gebruikt

Maar goed, je bent in ieder geval geen natural meer.. :thumbs:

Ik ook. Ik zeg altijd: als je een echte vriend bent dan bezorg je me wat gratis originele parabolan. En dan wordt er me een partij moeilijk gedaan, stelletje zeikerds….

• Topic Starter Topic Starter
jaaa ok, ik weet dat ik fout zat 8-) maar toch er is dus niks aan de hand?

de rat zei dat het winston was ofzoo???

Groeteeee

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven