Fitness Seller

Help Loo z'n studie door deel II; hoe maak ik zelf tabellen?

Loo

Colossal Veteran
10.000 berichten
Waardering
666
Ik ben bezig met m'n artikel en nu heb ik wat tabellen uit pdf's geknipt en in mijn word document geplakt, maar sommige zijn wat te onduidelijk (letters niet goed leesbaar of te licht van kleur)

Hoe maak ik zelf een tabel om in m'n artikel te plakken?
Dit is een voorbeeld;

30nkw06.jpg

Liever nog zou ik een programma hebben waarmee ik de tabellen kan bewerken om ze duidelijker te maken, maar ik ben echt een ****ing computerleek in dat soort dingen.

Mijn dank is groot.

excel en vervolgens opslaan via Paint als een afbeelding en dan in word plakken. Succes ermee!

excel en vervolgens opslaan via Paint als een afbeelding en dan in word plakken. Succes ermee!

Nog makkelijker:

Excel dan meteen naar Word, en eventueel kan je die rasterlijnen wegwerken, zo word dus alleen de tabel zelf uitgeprint.

In word kan je tabellen invoegen, en een programma om je tabellen duidelijker te maken is photoshop.

word: insert(boven in) dan optie diagram?

• Topic Starter Topic Starter
Kan ook direct via excel idd, maar als het wat professioneler moet overkomen is een afbeelding beter. Tabel maken in Word zelf zou ik vermijden als je Excel ook tot je beschikking hebt.

Succes

Het is een eitje om een dergelijke tabel in word te maken volgens mij

Een vrij standaard tabel, waarin enkele rasterlijnen zijn weggehaald (m.n. horizontale), enkele cellen zijn samengevoegd (bijv waar 'acute' in staat. en wat tekst is gecentreerd. Let ook goed op de celuitlijning!

Het antwoord is al gegeven.

PS: Wtf heb je eigenlijk uitgevreten bro al die jaren op school?

Je hebt zeker altijd ecto's lopen bedreigen en in elkaar geslagen om je huiswerk te laten maken?

Laatst bewerkt:
Voorlopig snap ik nog geen k*t van excel.

Ik wou dat m'n ouders vroeger een computer voor me hadden gekocht ipv me elke dag de straat op te schoppen, dat had m'n levenspad waarschijnlijk op ongekende wijze veranderd.

Het het antwoord is al gegeven.

Je hebt zeker altijd ecto's lopen bedreigen en in elkaar geslagen om je huiswerk te laten maken?

Haha dit is het eerste wat Loo zelf doet in de afgelopen vier jaar inderdaad.

Het het antwoord is al gegeven.

Ik liet inderdaad altijd dit soort shit door anderen opknappen.
Ik moet nu op m'n 25ste nog leren met computers om te gaan.
Ik word wel met de dag handiger erin.

Voorlopig snap ik nog geen k*t van excel.

Ik wou dat m'n ouders vroeger een computer voor me hadden gekocht ipv me elke dag de straat op te schoppen, dat had m'n levenspad waarschijnlijk op ongekende wijze veranderd.

Mja denk dat je toch een beter beeld krijgt van drugs door ze te proberen dan door er gebruikerservaringen over te lezen.

hoeft niet als tekening worden opgeslagen, kan gewoon control paste
daarbij kan je in word ook tabellen maken, maar excel is eenvoudiger daarvoor

Excel inderdaad, kan je van alles meedoen, ook met kleurtjes etc.

inderdaad die lijnen moet ik er niet bij hebben.

Ik ga eens ff knutselen.

Er is een extra kopieerfunctie in Excel nl. cellen selecteren, dan shift blijven induwen en Bewerken -> Figuur kopiëren.

Als je "als op afdruk" kiest dan heb je het gedeelte gekopieerd zoals het eruit zou zien als je het zou afprinten.
Je kan dan wel later niets meer veranderen aan de tabel omdat het als een figuur gekopieerd is. Dus tabel best opslaan onder Excel.

Terug
Naar boven