AndroidHealthClinic

help me mensen

relax

Novice
Waardering
0
Kijk ik ben een jongen van bijna 21 ik ben een forse jongen ik weeg 100 kilo
Maar ik wil meer massa hebben kan iemand me helpen
Wat moet ik gebruiken ik heb advies gekregen dat ik dianabol kan gebruiken
Maar wat adviseren julie ik wil graag zo snel mogelijk aan het werk gaan
en ik wil liever niet spuiten maar ja als het niet anders kan

ik hoop dat ik goed advies zal krijgen

alvast bedankt

Je zit hier op een sport-forum beste Relax, niet op een Spuitersforum.

Wij hanteren bepaalde maatstaven en voorwaarden eer we beginnen met advies te geven. En zo zou jij ook bepaalde maatstaven moeten hebben. Want weet je waar je mee begint? Ik denk het niet.

*Je bent groot zeg je zelf, maar wat is je BF%?

*Je hebt 'advies' gekregen maar ben je al nagegaan wat het is wat men adviseert?

*Je geeft geen verdere details over trainingservaring, voeding, en principes.

*Je hebt gehoord van pillen en ampullen die je, als je die gebruikt, breed kunnen maken enzo. En nu wilde je even een ideetje voor een receptje mee van iemand hier???

Helaas is de werkelijkheid iets, nee, veel gecompliceerder.
Die gaat niet over 'neem dat maar in want dat werkt goed man', maar om uitgekiende schema's, eindeloos eten en regelmaat in rust en training.
Iets wat jij nog lang niet hebt meegemaakt, anders zou je wel je stats posten, om ergens mee te beginnen.

Ik schrik je niet af maar waarschuw je voor de raket-technologie die steroiden heet, dat doe je dus niet zomaar, daar moet over nagedacht.

Groet,

DBC01

Mensen denken dat AS een soort wonder pil is!

Effe paar pillen slikken en binnen enkele weken ben je huge met BF 6%!

relax zei:

alvast bedankt

Mijn advies is als volgt :

Ga heel goed lezen op dit forum over alles wat met bodybuilding te maken heeft !
Post over een half jaar weer een berichtje in de Steroide sectie als je het fijne er van weet. ;)

Doe nu toch eens een heel klein beetje de moeite om de zoekfunctie te gebruiken en het forum af te zoeken voor je deze vraag bij je eerste post stelt!

Je wil spuiten als je niet anders massa kan krijgen? Waar krijg jij je info, of je hebt het in ieder geval duidelijk nergens gehaalt. Tuurlijk is spuiten niet de enige manier en zeker (imo) niet de beste manier om massa te winnen. Goed trainen, eten en rust doet een hoop. Zoek rond voor meer informatie.

Damn!

IPV klopjacht te maken op de "verdelers" zouden ze beter die idioten arresteren die iedereen "goede raad" zit te geven in de gym's.

Soms denk ik echt dat de Gym's vol zitten met mong*len die jongens aanzetten om steroïden te gebruiken terwijl ze er niks van af kennen.

Die mensen zijn de personen die BB in een slecht daglicht stellen!

relax zei:

alvast bedankt

Ten eerste heb je niet vermeldt of je uberhaupt traint en if so...hoe lang?, vervolgens ook niet wat je vetpercentage is, je hebt nix over je voeding vermeldt...

Kortom we hebben onvoldoende info over jezelf om je te kunnen helpen.

Jongens, zomer is weer in aantocht..ik erger mij kapot aan die dboll-only gastjes bij mij op de sportschool momenteel.

Levrone@

Levrone@ zei:
Jongens, zomer is weer in aantocht..ik erger mij kapot aan die dboll-only gastjes bij mij op de sportschool momenteel.

Levrone@

Bij mij zitten weinig gebruikers zover ik weet, ook maar n flinke handvol serieuze bb-ers. Wel barst t idd van die luitjes die ff gespierd denken te worden in de periode januari t/m mei. Heb al n paar van die lichtingen zien gaan en komen.

relax zei:

alvast bedankt
Hoezo als het niet anders kan? Het kan altijd anders daarom zijn er ook naturels.

Terug
Naar boven