XXL Nutrition

Help mij a.u.b. met het kiezen naar supplementen.

feelnopain

Novice
Waardering
0
Lengte
1m90
Massa
78kg
Vetpercentage
10%
Dag,

Ik ben momenteel een dik jaar aan het trainen en zie al lichte veranderen, maar niet de verandere die je zou moeten zien na een jaar.

Ik neem momenteel enkel een protein shake (Mass XXL) na mijn training en af en toe overdag nog 1.

Ik ben mager van gestalte en neem dus een mass gainer. 79kg, 1m92, 18jaar oud en 11% vet.

Ik wil online een pre workout bestellen en een postworkout, een mass gainer dus denk ik dat het beste is. Maar ik weet helaas zeer weining over supplementen. Kan iemand mij helpen wat ik het beste zou kopen? Ik wil gewoon het beste, zodat ik een eindelijk een duidelijk verschil aan mijn lichaam kan zien.
Ik vindt precies http://www.bodylab.nl/ wel een leuke site om supplementen te bestellen of zie ik dit verkeerd?

Help me a.u.b.

Alvast hartelijk bedankt

Kijk je niet scheel op supplementen.

Een deftig bulk schema is wat jij nodig heb. daarin kan je misschien nog een Gainer(met complex carbs) toevoegen tussen je maaltijden door.

Verdiep in je het maken van een goed voedingsschema.

B&F / XXL hebben beide goeie producten.

• Topic Starter Topic Starter
Waar vindt ik het beste bulkschema?
Of kan jij mij er zo 1 bezorgen?

Ik train echt met passie en vindt het zeer leuk om bijna elke dag me dood te werken in de gym.
Maar toch is het niet leuk dat al dat harde werk niet beloond wordt met een mooi lichaam....

Teveel werk, te persoonsgericht.

Hier moet je je zelf in verdiepen en mee experimenteren.

Goodluck!

Als een beginner met ongeveer dezelfde problemen kan ik niks anders zeggen dan toch nog eens goed naar je voedselinname te kijken. Ik heb mezelf ook enige tijd voor de gek gehouden dat mijn voeding "wel voldoende" moet zijn. Als dit allemaal in orde is rest mij niks anders dan advies op het gebied van supplementen aan leden over te laten met wat meer ervaring.

Waar vindt ik het beste bulkschema?
Of kan jij mij er zo 1 bezorgen?

Ik train echt met passie en vindt het zeer leuk om bijna elke dag me dood te werken in de gym.
Maar toch is het niet leuk dat al dat harde werk niet beloond wordt met een mooi lichaam....

Een bulkschema stel je zelf op.

Enige reden waarom je geen/weinig resultaat boekt is omdat je niet fatsoenlijk eet.

edit; lees dit maar eens door http://forum.dutchbodybuilding.com/f53/voedingsplan-voor-gewichtstoename-71310/

• Topic Starter Topic Starter
supplementen zijn bijzaak, probeer in de ochtend als je echt wil bulken 500g volle kwark te nemen na je stevige ontbijt, en dan s'avonds voor je naar bed gaat ook 500g volle kwark, zitten eiwitten en amino's in (Eiwitten zijn opgebouwd uit aminozuren).met 1kg volle kwark zit je om ongeveer 1200Kcal maar je kan natuurlijk ook voor voor het slapen een pot caseine kopen, is wel een stuk goedkoper dan kwark.

Neem in je shakes als extratje banaan of havermout icm. 1 eetlepel pindakaas. erg lekker ook

Je kunt ook 2 maal perdag 100gr brinta/havermout nemen. Bijv. Sochtends en voor het trainen

Terug
Naar boven