XXL Nutrition

Help mij met mijn k*t laptop deel 2

Peanuthead95

Gargantuan Beast
Elite Member
15 jaar lid
10.000 berichten
Waardering
5.950
Lengte
1m70
Massa
98kg
Help mij met mijn kut laptop deel 2

Ok dit is het laatste stukje gezeik dat opgelost moet worden aan mijn fag laptop.
Elke keer als ik mijn laptop dicht gooi als ik ga pitten verliest hij (na een tijdje denk ik?) verbinding met mn draadloos netwerk.
Ik kan niet echt ergens een oorzaak vinden, heb wel ingesteld dat mn laptop blijft draaien als ik die klep dicht gooi, en volgensmij verliest hij dus ook verbinding na een tijdje.
Misschien iemand die weet hoe ik dit op kan lossen? als ik die klep open laat houdt hij wel zn verbinding..

karma voor mijn messias
xx

de klep gewoon openhouden als je gaat maffen?

/thread

Ok dit is het laatste stukje gezeik dat opgelost moet worden aan mijn fag laptop.
Elke keer als ik mijn laptop dicht gooi als ik ga pitten verliest hij (na een tijdje denk ik?) verbinding met mn draadloos netwerk.
Ik kan niet echt ergens een oorzaak vinden, heb wel ingesteld dat mn laptop blijft draaien als ik die klep dicht gooi, en volgensmij verliest hij dus ook verbinding na een tijdje.
Misschien iemand die weet hoe ik dit op kan lossen? als ik die klep open laat houdt hij wel zn verbinding..

karma voor mijn messias
xx

omg!

ben je serieus?

als je em dichtgooit gaat die op slaapstand... logisch dat die dan geen verbinding meer heeft:o

• Topic Starter Topic Starter
de klep gewoon openhouden als je gaat maffen?

/thread
accu doet het niet en laptop moet altijd vast zitten aan adapter, als ik de klep dicht doe kan ik hem ergens kwijt anders niet.
/lieverklepdicht

---------- Toegevoegd om 15:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:28 ----------

omg!

ben je serieus?

als je em dichtgooit gaat die op slaapstand... logisch dat die dan geen verbinding meer heeft:o
nee dat heb ik al uit gezet

accu doet het niet en laptop moet altijd vast zitten aan adapter, als ik de klep dicht doe kan ik hem ergens kwijt anders niet.
/lieverklepdicht

---------- Toegevoegd om 15:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:28 ----------

nee dat heb ik al uit gezet

dat denk je maar is niet zo,

dude als je em dichtklapt zitten er van die knopjes die worden dan ingedrukt en gaat die automatisch op slaap stand

---------- Toegevoegd om 15:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:30 ----------

ooohja heb je wel bij energie beheer alles goed ingesteld?

Configuratiescherm --> Energiebeheer

zet je "systeem op stand-by" op Nooit. De rest ook trouwens.

Check ook ff onder tabblad "Standby" of de vink uitstaat.

Ltrz

EDIT

En ff rechtermuisknop op "deze computer" op je desktop. Dan Beheren. Ga naar apparaatbeheer links. Zoek je wireless kaart op (onder netwerkadapters). Doe rechtermuisknop - Properties. Ga naar tabblad energiebeheer en zorg dat ie niet wordt uitgeschakeld bij standby ;)

Laatst bewerkt:
Goed voor je koeling om een laptop gewoon aan te laten staan tijdens slapen.

• Topic Starter Topic Starter
dude als je em dichtklapt zitten er van die knopjes die worden dan ingedrukt en gaat die automatisch op slaap stand

---------- Toegevoegd om 15:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:30 ----------

ooohja heb je wel bij energie beheer alles goed ingesteld?
dat had ik dus al juist gedaan swa :o

Configuratiescherm --> Energiebeheer

zet je "systeem op stand-by" op Nooit. De rest ook trouwens.

Check ook ff onder tabblad "Standby" of de vink uitstaat.

Ltrz

EDIT

En ff rechtermuisknop op "deze computer" op je desktop. Dan Beheren. Ga naar apparaatbeheer links. Zoek je wireless kaart op (onder netwerkadapters). Doe rechtermuisknop - Properties. Ga naar tabblad energiebeheer en zorg dat ie niet wordt uitgeschakeld bij standby ;)
ja had dat alles al ingesteld, vandaar dat ik dus niet snap dat hij telkens verbinding veliest

Terug
Naar boven