XXL Nutrition

help m'n haar verdoet !!!

Ano_1978_15

Ripped Bodybuilder
uitgeschakeld
Waardering
5
help m'n haar verneukt !!!

Ik heb mijn haar verdoet !!! geblondeerd met goedkoop goedje....

Stom stom ik weet het, maar mijn zusje wou een keer wa anders schilderen dan op papier. het ziet er echt niet uit !!

Serieuze (alternative) tips, zonder het haar te hoeven afknippen.

het is gewoon een pakje met: verf, mengshit en speciale shampoo van

'' Het Kr**dv*t''. Wat nu ??

Zijn er speciale opties voor her uitwassen van ? Ik heb gehoord met citroen ??

Jaccis..

Pindakaas schijnt heel goed te helpen(hoe raar het ook klinkt). Gewoon je haren insmeren... 10 minuten laten intrekken.. en daarna schoonwassen met shampoo.

Succes.

Als je snel genoeg bent (dus binnen 2 uur na het kleuren) werkt het als je je eigen urine in je haar smeert. Je moet dit dan ongeveer 20 minuten laten intrekken in de zon. Daarna weer uitspoelen. Klinkt ranzig, maar het schijnt echt te werken! Suc6!

Jaccis..

Pindakaas schijnt heel goed te helpen(hoe raar het ook klinkt). Gewoon je haren insmeren... 10 minuten laten intrekken.. en daarna schoonwassen met shampoo.

Succes.

ja maar eerst moet je wel een foto posten anders werkt het niet :p

haha zou graag een foto zien:D

Jaccis..

Succes.
Pindakaas gaat niet helpen omdat je door het blonderen geen pigment meer in je haar hebt zitten. Het beste haal je een pakje haarverf.

Maargoed, eens geverfd/geblondeerd is je haar verdoet en wordt het heel droog en dun, je moet het dus uit laten groeien.

Tondeuse er overheen:D

Pindakaas gaat niet helpen omdat je door het blonderen geen pigment meer in je haar hebt zitten. Het beste haal je een pakje haarverf.

Maargoed, eens geverfd/geblondeerd is je haar verdoet en wordt het heel droog en dun, je moet het dus uit laten groeien.

Daarom moet je urine gebruiken. Urine stimuleert de aanmaak van pigment en zal er voor zorgen dat je haren donkerder worden. Je kan dit bijvoorbeeld ook testen door wat urine in je gezicht te smeren, als je dat 20 minuten laat intrekken zal je huid ook donkerder worden. Je kan dit makkelijk zelf thuis proberen!

Als je het hebt geblondeerd krijg je echt je eigen kleur niet terug door pindakaas of iets hoor.

Blonderen is eigenlijk niet verven he...

Maar wat voor kleur is het nu. Is het echt helemaal wit ofzo. En wat is je eigen haarkleur normaal.

Pindakaas is 1 en al pigment.. ik weet niet waar jij je info vandaan haalt?

Daarom moet je urine gebruiken. Urine stimuleert de aanmaak van pigment en zal er voor zorgen dat je haren donkerder worden. Je kan dit bijvoorbeeld ook testen door wat urine in je gezicht te smeren, als je dat 20 minuten laat intrekken zal je huid ook donkerder worden. Je kan dit makkelijk zelf thuis proberen!

:roflol:

Leukste is dat er ws ook nog gekken bijzitten die dit daadwerkelijk zouden proberen:D.

Waarom open je niet een topic op Superdudes mislukte eminem?
Als ik jou was zou ik naar de gym gaan en 3 uur onder de zonnebank blijven liggen Lee Hotti :D

En opnieuw verven kan je doen. Maar is ook niet altijd goed. Want kan je haar straks groen uitslaan. Ligt er ook aan hoe bleek het nu is, en wat normaal je eigen haarkleur is.

Haren blonderen is zo 2001.

zonnebanken, wordt je haar meteen bruin, kijk maar naar de hotti's Mr. marvin en dergelijk tuig

Even met je kop in een bak zoutzuur doet wonderen.

Gallius vraag me echt af of je dat serieus meent...

gewoon voor de spiegel gaan staan, je ogen sluiten en dan 4keer zeggen 'ik wou dat mijn haar terug normaal was.'
Open je ogen, en je zal zien dat alles terug als voorheen was;)

gewoon voor de spiegel gaan staan, je ogen sluiten en dan 4keer zeggen 'ik wou dat mijn haar terug normaal was.'
Open je ogen, en je zal zien dat alles terug als voorheen was;)

Vergeet je hielen ook niet 3 keer tegen elkaar te klakken.

Terug
Naar boven