MuscleMeat

Help needed

Krkic

Novice
Waardering
0
Lengte
1m90
Massa
80kg
Vetpercentage
8%
Guys (and girls),

Vraag aan mensen met kennis hier:

Ik heb een broertje 2 jaar jonger dan mezelf welke (recent aangaf) met Anavar wil gaan beginnen. Lees: hij heeft dit reeds in huis (van letter 7 en 19 in het alfabet) en wil a.s. maandag starten met inname hiervan. Naar zijn woorden 6 weken 40mg.

The reason why I’m here:

Mijn broertje is ZEER eigenwijs en gaat desondanks dat ik hem heb aangegeven geen anabolen te moeten gebruiken dit alsnog toch doen. Hij is namelijk in mijn ogen zeker geen hardcore sportschoolbezoeker, laat staan bodybuilder.

Zijn er dingen die ik kan zeggen die hem alsnog op andere gedachten doen brengen?

Hij heeft de geneugten van een goede fysiek en erg toegewijd, echter is dit niet van gewichtheffen of de sportschool.

Hij doet veel cardio (hardlopen 5 dagen in de week à 5 per dag, touwspringen, etc.)
En verder huis, tuin en keuken-fitness (my words for it) zoals o.a. 150 à 200 push-ups per dag, buikspieren, etc.

Correct me if I’m wrong, maar 1 van de dingen die ik hem wil vertellen is dat (gelezen na wat googelen) dat Anavar juist negatief kan zijn bij veel cardio zoals o.a. hardlopen.

Volgens mij zijn de negatieve (sides) waarschijnlijkheden niet opgewassen met wat hij hier überhaupt mee wil behalen, toch?

Groet en dank voor reacties.

ik denk niet dat hier voor op de juiste plek bent, de aas sectie is om elkaar meningen te delen over het gebruiken van anabolen.
En als ik jou status zie en hij is 2 jaar jonger, is het een volwassen man die vrij is in zijn keuzes te maken...
Ik denk dat het zaak is om hem dan op de juiste manier te begeleiden, en te informeren en adviseren over aas, en de mogelijke gevolgen.
ik stel wel voor om hem een aantal stickys te laten lezen omtrent het gebruik van aas.

succes

Laat hem gewoon doen. Hij zal waarschijnlijk heel weinig resultaten behalen en daarom zal het meteen ook zijn eerste en laatste kuur geweest zijn.

Ten eerste is je broertje 30 jaar oud dus laat hem lekker zelf bepalen wat hij met zijn leven wil doen. Ten tweede zal hij met 6 weken Anavar op 40 mg zeer weinig resultaten behalen als hij niet een uitgerekend voedingsschema aanhoudt en traint zonder gewichten. Desalniettemin is dit kuurtje van zeer matige belasting op het lichaam en is er geen diepgaande reden tot zorg als zijn ambities blijven bij deze kuur alleen. Wil je toch je broertje van advies voorzien, stel hem dan voor om zijn bloedwaarden voor de kuur en 4 weken na de kuur te laten checken. Een nakuur met Nolvadex zou ook niet misstaan.

Terug
Naar boven