XXL Nutrition

Help Nodig!!!

koelkikker

Cool Novice
Waardering
0
Hoi,

ik wou vragen of er iemand hier uit enschede of die buurt kwam die kan injecteren???? Want ik krijg het niet voor elkaar om mn eigen te injecteren!!!
En ik wil geen Tabbletten gebruiken dus......Iemand???

Groeten

Koelkikker!

waarom noem je jezelf dan Koelkikker? hehehe! Kan je die naald niet in je been steken? Heb je geen vriendin of een moeder of vader?

sorry maar ik denk niet dat er hier mensen zijn die jou zo maar gaan injecteren terwijl ze je niet kennen.
probeer het eerst eens in je naaste omgeving;)
succes en welkom btw;)

• Topic Starter Topic Starter
Tuurlijk Champ

Ik ga effe aan mijn moeder vragen of ze me vol wil spuiten!!!!

Respect!!!!!

Wat is er zo moeilijk aan om in je eigen been te injecteren? Of je bent zo phatt dat je niet bij je been kan of je bent zo huge dat je borst in de weg zit maar dan injecteer je in je borst :D

Het nadeel is dat ik er zelf helemaal geen ervaring mee heb en toen ik eerder een kuur heb gehad dee de leverancier mij spuiten maar die is opgepakt!

Dus.......................Maar om het dan te doen kan ik het beste in mijn bovenbeen doen????

Groeten Koelkikker

Lol....ik kom uit Enschede. Tja ik zit nu ook in mn 1e kuur met injects en t gaat me prima af, afgezien van het geklooi met de troebele GS winny.

Gewoon nergens bij nadenken en de spuit voor het gemak in je bijbeen drukken. Ik had het anders wel in mn kont gedaan maar ik ben niet zo handig als het op spiegelwerk aankomt dus dat probeer ik een volgende kuur wel.

Maar wat lukt niet??

De spuit erin krijgen? Aspireren?

Ik weet niet precies tot hoe diep de naald moet en waar ik hem moet zetten in mijn bovenbeen aan de zijkant of in de bovenkant?? en de naald formaaten en lengtes die ik dan het beste kan gebruiken??

Hier kun je alles vinden over de juiste plaatsen:

http://www.spotinjections.com

Verder kun je t best 0.8x40 mm naalden gebruiken, en deze er (bijna) helemaal indrukken.

Succes

Terug
Naar boven