Fitness Seller

Help please, Kan Avast niet updaten....

porterhouse

Colossal Veteran
10.000 berichten
Waardering
699
Lengte
1m74
Massa
101kg
Vetpercentage
10%
W7 geeft aan dat ik een AV moet inschakelen, Avast geeft aan dat de de beveiliging aan saat maar er een update gedaan moet worden, ik het netjes aangezet, maar word binnen 10sec afgebroken zonder reden.

Heb Malwarebytes pro laten scannen maar kan niks bijzonder vinden, wat moet ik doen om het op te lossen ?

Heeft Avast vaker dit probleem? heb altijd Avira gebruikt zonder probleem maar de licentie was beëindigt en kreeg het advies Avast free te gebruiken.

Is Microsoft essentials met defender voldoende beschermend voor normale pc gebruiker ?

fcmalk.png

Laatst bewerkt:
ms essentials :thumb: doet het voglens mij wel redelijk qua prestaties, en in het gebruik is hij heel simpel en handig.. updates lukken ook altijd want bij anderen heb je geregeld problemen daarmee

Even opnieuw installeren.

• Topic Starter Topic Starter

Ik gebruik het nu al 2 maanden op een Windows schijf zonder problemen.

Jammer dat ik mijn printer niet werkend krijg op Ubuntu, ander zat ik altijd op Ubuntu.

---------- Post toegevoegd Fri 18 Jan 2013 om 21:40 ----------

Kan ik defender samen met Malwarebytes pro gebruiken of werkt dat elkaar tegen zeg maar ? heb defender nu uitstaan.

Gebruik PC tools FW of me pc, en me modem zou ook een FW bevatten volgens online.

Laatst bewerkt:
Bump.

Terug
Naar boven