XXL Nutrition

Help! spyware protection verwijderen!!

Lars035

Competitive Bodybuilder
Waardering
282
Lengte
1m85
Massa
99kg
Vetpercentage
11%
Heb sinds gisteren een virus gekregen dat zich voor doet als een virus scanner kan niks openen omdat die dan meld dat het een virus is....

Nu ben ik in veilige modus op me pc een oplossing aan het zoeken. Heb spyhunter gedownload en hij vond alles. 1 probleem als ik het wil verwijderen moet ik het programma kopen voor 30 dollar.

Iemand anders dit probleem ook gehad en tips hoe ik dat GRATIS kan verwijderen?

Grz Lars

ik heb precies hetzelfde gehad. Ik heb em toen naar onze hobby ict'er gebracht die het weer voor elkaar kreeg. Zelfs hij had er nog best moeite mee om het eraf te krijgen, scheen een hardnekkig virusje te zijn.

succes ermee

• Topic Starter Topic Starter
ik heb precies hetzelfde gehad. Ik heb em toen naar onze hobby ict'er gebracht die het weer voor elkaar kreeg. Zelfs hij had er nog best moeite mee om het eraf te krijgen, scheen een hardnekkig virusje te zijn.

succes ermee

Zeker geen flauw id hoe hij dat heeft gedaan?:D

Heb sinds gisteren een virus gekregen dat zich voor doet als een virus scanner kan niks openen omdat die dan meld dat het een virus is....

Nu ben ik in veilige modus op me pc een oplossing aan het zoeken. Heb spyhunter gedownload en hij vond alles. 1 probleem als ik het wil verwijderen moet ik het programma kopen voor 30 dollar.

Iemand anders dit probleem ook gehad en tips hoe ik dat GRATIS kan verwijderen?

Grz Lars
Draai deze eens: http://malwarebytes.org/

Safe mode opstarten, system restore naar een vorig punt en opgelost.

Als je geen system restore wilt(wat de 2e beste optie is imo), combofix is de ****ing nuts voor malware als deze.
http://www.combofix.org/download.php

Het programma heeft wel zijn tijd nodig(bij mij 2 uur ongeveer) en hij doet je hardware piepen(dunno wat juiste term is, basicly er komt geluid uit je computer waar je niet wist dat er geluid zat :p), maar hij fixt et wel.
Instructies volgen wel. Als hij gedaan heeft komt er schermpje dat je nog effe moet wachten, dat dan ook gewoon doen.

heeft mij al 3x van dergelijk virus(1 maal afkomstig van DBB :) ) afgeholpen.

Download dit programma Malware Bytes

Installeer het en start dan je pc weer op in veilige modus. In veilige modus wordt het programma Spyware Protection niet gestart.

Malware Bytes vindt dan 2 dingen(Als Spyware Protection je enige probleem is), Het programma zelf(een simpel .exe bestandje) en een Register-invoer. Als die 2 verwijderd zijn is het programma weg.

Je kan het ook zelf verwijderen, bij zoeken in je startmenu ''Spyware Protection'' intypen en dan vind je het van zelf. En voor het register kan ej dan even CCleaner erover heen halen

ik heb hetzelfde ***** virus. echt hopeloze mensen de ontwerpers van dat programma/virus.

Installeer het en start dan je pc weer op in veilige modus. In veilige modus wordt het programma Spyware Protection niet gestart.

Malware Bytes vindt dan 2 dingen(Als Spyware Protection je enige probleem is), Het programma zelf(een simpel .exe bestandje) en een Register-invoer. Als die 2 verwijderd zijn is het programma weg.

Je kan het ook zelf verwijderen, bij zoeken in je startmenu ''Spyware Protection'' intypen en dan vind je het van zelf. En voor het register kan ej dan even CCleaner erover heen halen

ik heb dergelijke virussen nog nooit kunne verwijderen met combo uit registry deleten + malware bytes + CCleaner. Telkens als ik resette plantte het virus zich automatisch weer in het systeem. Al heb je natuurlijk veel verschillende van dergelijke hook virussen, ene al erger als de andere.

---------- Toegevoegd om 22:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:29 ----------

ik heb hetzelfde ***** virus. echt hopeloze mensen de ontwerpers van dat programma/virus.

Probeer combofix of system restore eens, dat zijn de 2 opties die bij mij altijd werken :).

Ik heb deze virus ook gehad 3 dagen geleden echt fkn irritant hebt het verwijderd met anti malware.

ik heb dergelijke virussen nog nooit kunne verwijderen met combo uit registry deleten + malware bytes + CCleaner. Telkens als ik resette plantte het virus zich automatisch weer in het systeem. Al heb je natuurlijk veel verschillende van dergelijke hook virussen, ene al erger als de andere.

Spyware protection is niet zo een virus. Het was een .exe bestand wat in mn appdata folder zat verstopt en een registry entry.

Virussen zoals CycBot zijn een ander verhaal, die kreeg ik niet weg en halde mn proxy uit mn browser.

Het kloterige is dat je het "spyware protection" programmatje nergens kunt vinden.. Tenminste dat ondervond ik zelf destijds wel

Het kloterige is dat je het "spyware protection" programmatje nergens kunt vinden.. Tenminste dat ondervond ik zelf destijds wel

Het stond ergens in de map C:\Users\....\AppData\Local\Microsoft

Maar als je bij start in het zoekveld spyware protection typt kan je het ook vinden. Wel eerst verborgen mappen zichtbaar maken via mapopties, dat is denk ik ook de reden dat je het programma niet kon vinden.

google "rogue spyware"

you're ****ed

Het stond ergens in de map C:\Users\....\AppData\Local\Microsoft

Maar als je bij start in het zoekveld spyware protection typt kan je het ook vinden. Wel eerst verborgen mappen zichtbaar maken via mapopties, dat is denk ik ook de reden dat je het programma niet kon vinden.

Dit dus ... je kan het gewoon uit je start up deleten zo en je ziet het niet meer.
****ed up shit was dit. Ze zouden die mensen een proces moeten aandoen

Terug
Naar boven