Fitness Seller

help

18fitie

Huge Freak
Waardering
1
Ik heb vandaag een game geïnstalleerd. De installatie zelf is goed verlopen want er kwam een melding dat de installatie met succes is gebeurd.

Als ik dan het spel opstart komt er na een paar seconden volgende melding

o6b829.jpg - 130244

"unable to initialise Direct Draw. It is possible that hardwre acceleration is turned off."

Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?

Oja het vreemde is dat ik voeger dit zelfde game op dezelfde pc nog heb gespeeld.

nieuwe video drivers installeren mischien dat het helpt

Welk spel? Grakadrivers idd eens reinstallen/laatste versie installeren.

• Topic Starter Topic Starter
het spel is cossacks

het zijn de directX-functies:
directx versnelling
directdraw versnelling
AGP-oppervlakte versnelling

overal staat er "niet beschikbaar" naast, en ik kan ze ook niet aan of uitvinken. Want deze optie staat in het grijs en er kan dus niet opgeklikt worden.

welke gfx kaart heb je?

Geen idee, maar ik heb dit spel nog gespeeld op dezelfde pc. Ik had alle spellen een tijd geleden van mn pc verwijderd aangezien ik ze toch niet meer speelde.

Na veel opzoekingswerk heeft het te maken met dit.
zmgjlv.jpg - 135145

directdraw-versnelling: niet bschikbaar
direct3d-versnelling: niet bschikbaar
agp-oppervlakteversnelling: niet bschikbaar

Ik heb al verschillende drivers geïnstalleerd maar het blijft hetzelfde. Misschien dat jullie kunnen zeggen wat ik moet installeren ofzo.

Denk niet dat je de juiste drivers hebt geinstalleerd van je grafische kaart... Zoek eerst eens uit welke kaart je hebt zitten;)

Al van alles gedownload, maar de directdraw/x en oppervlakteversnelling blijven uitgeschakeld.

Niet zo vreemd als je alleen een VGA-driver geinstalleerd hebt. Installeer de driver die hoort bij je videokaart. Nu staat er een generieke driver op en die driver ondersteunt geen Direct X functionaliteit.

Terug
Naar boven