turo
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 0
Ik was een tijdje terug (oktober) aan het trainen, normaal gesproken heb ik mijn mooie telefoon in het kluisje liggen. Nou was het geval dat ik een telefoontje verwachtte van werk waardoor ik het ding in mijn broekzak had. Ik was me schouders aan het trainen en had 30 kilo dunbells gepakt, ik ging even zitten en liet de dunbells op mijn benen rusten. Waar ik niet aan gedacht had was dat de telefoon geklemt was tussen dunbell en been en kwablijkelijk kon het toestel hier niet tegen.
Het probleem is als volgt: Het toestel heb ik opgestuurd -> gsmweb van gsmweb-> reparateur hun conclusie: schade onstaan door onvoorzichtig gedrag dus valt niet binnen de garantie, ok wist ik ik geen probleem rekening 107 euro. Nou werd ik gebeld dat ze mijn toestel niet kunnen repareren en dat ik geld terug krijg + toestel
Wat moet kan ik nu doen, zijn er verschillen in de bedrijven die zulke dingen wel kunnen repareren?? en zijn er mensen die iets vergelijkbaars hebben meegemaakt??
het gaat om een Nokia N82 nieuw kosten ze minimaal 310 euro exclusief verzend en simlockvrij kosten.
Het probleem is als volgt: Het toestel heb ik opgestuurd -> gsmweb van gsmweb-> reparateur hun conclusie: schade onstaan door onvoorzichtig gedrag dus valt niet binnen de garantie, ok wist ik ik geen probleem rekening 107 euro. Nou werd ik gebeld dat ze mijn toestel niet kunnen repareren en dat ik geld terug krijg + toestel
Wat moet kan ik nu doen, zijn er verschillen in de bedrijven die zulke dingen wel kunnen repareren?? en zijn er mensen die iets vergelijkbaars hebben meegemaakt??
het gaat om een Nokia N82 nieuw kosten ze minimaal 310 euro exclusief verzend en simlockvrij kosten.
bent die de laatste nieuwe gsm met 2triljard megapixel camera,mp3 speler, 1terabyte aan geheugen nodig heeft en niet kan overleven zonder