AndroidHealthClinic

Help!

turo

Advanced Bodybuilder
Waardering
0
Ik was een tijdje terug (oktober) aan het trainen, normaal gesproken heb ik mijn mooie telefoon in het kluisje liggen. Nou was het geval dat ik een telefoontje verwachtte van werk waardoor ik het ding in mijn broekzak had. Ik was me schouders aan het trainen en had 30 kilo dunbells gepakt, ik ging even zitten en liet de dunbells op mijn benen rusten. Waar ik niet aan gedacht had was dat de telefoon geklemt was tussen dunbell en been en kwablijkelijk kon het toestel hier niet tegen.
Het probleem is als volgt: Het toestel heb ik opgestuurd -> gsmweb van gsmweb-> reparateur hun conclusie: schade onstaan door onvoorzichtig gedrag dus valt niet binnen de garantie, ok wist ik ik geen probleem rekening 107 euro. Nou werd ik gebeld dat ze mijn toestel niet kunnen repareren en dat ik geld terug krijg + toestel

Wat moet kan ik nu doen, zijn er verschillen in de bedrijven die zulke dingen wel kunnen repareren?? en zijn er mensen die iets vergelijkbaars hebben meegemaakt??
het gaat om een Nokia N82 nieuw kosten ze minimaal 310 euro exclusief verzend en simlockvrij kosten.

• Topic Starter Topic Starter
het gaat dus om het beeldscherm inwendig voor de rest doet alles het nog maar kan ik niks aflezen

denk dat je toch een nieuwe zal moeten kopen, binnenin het scherm is namelijk moeilijk om te maken imo:)

dit overkomt me echt geen 2/3de keer, maar ik baal er wel van. Ik heb in 2007 mijn d600 ''kwijtgeraakt/vergeten'' op een bankje toen ik stoned was in Bussum. Dus 2 keer pech met een telefoon!

dit overkomt me echt geen 2/3de keer, maar ik baal er wel van. Ik heb in 2007 mijn d600 ''kwijtgeraakt/vergeten'' op een bankje toen ik stoned was in Bussum. Dus 2 keer pech met een telefoon!

koop een gsm van 30 euro, waarom moet die meer kunnen dan bellen en sms'en? dan ben je goedkoper af en dan maakt het geen **** uit wanneer je hem kwijt bent;)

tenzij je natuurlijk een :sd: bent die de laatste nieuwe gsm met 2triljard megapixel camera,mp3 speler, 1terabyte aan geheugen nodig heeft en niet kan overleven zonder:)

koop een gsm van 30 euro, waarom moet die meer kunnen dan bellen en sms'en? dan ben je goedkoper af en dan maakt het geen **** uit wanneer je hem kwijt bent;)

tenzij je natuurlijk een :sd: bent die de laatste nieuwe gsm met 2triljard megapixel camera,mp3 speler, 1terabyte aan geheugen nodig heeft en niet kan overleven zonder:)

Zoals andere mensen perse een ps3 moeten hebben of een superdeluxe pc moet ik gewoon een wrede coole telefoon hebben, boven kan ik dan op dbb want ik heb uiteraard een internet abbonement. Bovendien is het gelijk een digitale camera en een zeer goede mp3 speler. :sd: hebben een Iphone 3g of een n95 8 gig omdat die mensen lijden aan kudde gedrag.

Is dit nou weer een mooi verhaal van je?

als je zo onvoorzichtig bent met je telefoons.. beter een verzekeringetje afsluiten :P
had ik ook gedaan voor mijn telefoon, en was maar goed ook, want door een heel stomme actie belande hij in het water.
njaa,, heeft me 35 euro eigen risico gekost, en 8 euro per maand verzekering, maar das beter dan meer dan 300 euro aan een nieuwe telefoon uitgeven in 1x.

als je zo onvoorzichtig bent met je telefoons.. beter een verzekeringetje afsluiten :P
had ik ook gedaan voor mijn telefoon, en was maar goed ook, want door een heel stomme actie belande hij in het water.
njaa,, heeft me 35 euro eigen risico gekost, en 8 euro per maand verzekering, maar das beter dan meer dan 300 euro aan een nieuwe telefoon uitgeven in 1x.

Voor me d600 had ik een verzekering, maarja als je kwijtraakt dan geld dat niet. Bovendien ben ik eerlijk en ga ik geen nep aangifte doen over een zogenaamde diefstal. Maar ik hoopte dat iemand mij kon vertellen of er verschil bestaat tussen die repair shops

Zoals andere mensen perse een ps3 moeten hebben of een superdeluxe pc moet ik gewoon een wrede coole telefoon hebben, boven kan ik dan op dbb want ik heb uiteraard een internet abbonement. Bovendien is het gelijk een digitale camera en een zeer goede mp3 speler. :sd: hebben een Iphone 3g of een n95 8 gig omdat die mensen lijden aan kudde gedrag.

Ik heb eeen iphone, wel 1ste generatie nog :D

Ik ga volgend jaar mezelf een nieuwe telefoon cadeau geven. Zit nog even te denken welke het word, waarschijnelijk Nokia N79 is iets duurder en zeldzamer dan de N82. Deze telefoon heeft mij verraden door niet tegen een 30kilo zware dunbell te kunnen p*ssy!
Hoewel zo een 8mega pixel phone me ook wel iets lijkt zolang het maar één geheel is en geen slide of klap telefoon.

Terug
Naar boven