MuscleMeat

help

mattkevin2

Novice
Waardering
0
Lengte
1m79
Massa
73kg
hey gasten

ik heb een goed jaar hard thuis getraind op n bank zoals je nog ziet(voordeel van naturel te trainen he)
heb dan een zware armbreuk opgelopen,zo hard zelfs dat er nog steeds een plaat met 9 vijzen inzit :mad:.
oke dat is heel k*t want mn arm word nooit meer zoals vroeger maar dit houd mij niet tegen.
ik zou graag wat info willen of zelfs enkele voedingsschemas uit proberen
om weer een stap in de goeie richting te zetten en het maximum er nog uit te halen want naturel trainen zonder die kennis werkt toch niet he.
ik ben m79 en weeg 75kg

thanx ;)

Heb je in dat jaar dat je ''hard'' getraind hebt totaal niet op je voeding gelet?

Zoja: lees de stickies in de voedingssectie (iets in mij zegt dat je geen enkel stickie gelezen hebt, dus lees ook die van de; oefeningen, ververlies en conditietraining, trainingsschema's en programma's trainingsmateriaal en supplementen door).

Komt dat even goed uit, alle info staat in de stickies. Maak aan de hand daarvan een deftig voedingsschema en post dat. Aan de hand daarvan zul je feedback krijgen over wat je kunt verbeteren.

Succes met je arm!

hey gasten

ik heb een goed jaar hard thuis getraind op n bank zoals je nog ziet(voordeel van naturel te trainen he)
heb dan een zware armbreuk opgelopen,zo hard zelfs dat er nog steeds een plaat met 9 vijzen inzit :mad:.
oke dat is heel k*t want mn arm word nooit meer zoals vroeger maar dit houd mij niet tegen.
om weer een stap in de goeie richting te zetten en het maximum er nog uit te halen want naturel trainen zonder die kennis werkt toch niet he.
ik ben m79 en weeg 75kg

thanx ;)

Mijn knie was een tijdje geleden total loss en heb er een grote schijf in gehad en 6 maanden in het gips.

3 jaar later... mma op c klass en 80kg squat. sucess.

• Topic Starter Topic Starter
ja buiten de arm die ik nog dteeds zelf rek en doe om terug de volle 100 procent te kunnen plooien en de vijzen(denk ik) die in mn spieren snijden soms kan ik alles.
no pain no game he.
merci vo de support en gij ook succes.
respect

---------- Toegevoegd om 17:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:04 ----------

nee niet echt ik eette gwn wel kolydraatrijk voedsel en experimenteerde met chakes maar nooit echt een vast dieet gevolgd. toen ik vuilnisman was heb ik wel geprobeerd om elke 2 uur te eten maar dat bracht niets op. meer en meer hongergevoel raar genoeg dus vulde dat op met banaan maar geen resultaat van gehad.
bedankt voor de raad, je gevoel is idd juist ik zal dit nu wel eens doen

Terug
Naar boven