Fitness Seller

Help!!!

neda2009

Novice
Waardering
0
Hallo,

Ik ben pas lid en dus nog onbekend met deze site..

Wat info over Moi:
Ik weeg 48kg en ben 1.61cm (vrouw)

Wat wil ik:
ik wil AANKOMEN op een gezonde manier (voedsel en trainen). Mijn armen/schouders zijn dun, dus ik wil volle armen hebben en 'dikke' achterwerk en strakke lichaam.

Ik wil volle armen/shouders/billen en benen!

Wie kan mij helpen met een eetschema en trainingschema?

Alvast bedankt en als jullie vragen hebben hoor ik het graag.

Groeten,
Neda

Ik denk dat je zelf moet beginnen met sticky's lezen op de site, daaruit maak je zelf je schema's, post ze hier: als gevolg dat je tips / suggesties krijgt.

Succes.

hoi
hoe oud ben je ?

Hallo,

Ik ben pas lid en dus nog onbekend met deze site..

Wat info over Moi:
Ik weeg 48kg en ben 1.61cm (vrouw)

Wat wil ik:
ik wil AANKOMEN op een gezonde manier (voedsel en trainen). Mijn armen/schouders zijn dun, dus ik wil volle armen hebben en 'dikke' achterwerk en strakke lichaam.

Ik wil volle armen/shouders/billen en benen!

Wie kan mij helpen met een eetschema en trainingschema?

Alvast bedankt en als jullie vragen hebben hoor ik het graag.

Groeten,
Neda

Ik denk dat je zelf moet beginnen met sticky's lezen op de site, daaruit maak je zelf je schema's, post ze hier: als gevolg dat je tips / suggesties krijgt.

Succes.
Welkom!

Wat hij zegt.
Een beginnerstrainingsschema staat trouwens ook in de stickies, even zoeken.
Gerichte vragen willen we best beantwoorden hoor ;)

Heb je inmiddels wat concreter wat je gaat eten, hoe je het aan wilt pakken, hoe vaak je gaat trainen e.d. Kom je wijs uit de stickies?

• Topic Starter Topic Starter
Heb je inmiddels wat concreter wat je gaat eten, hoe je het aan wilt pakken, hoe vaak je gaat trainen e.d. Kom je wijs uit de stickies?

Hallo,

Dat is het juist! Ik weet niet zo goed wat en hoevaak etc. ik moet eten..
Sporten wil ik gewoon 5x per week doen. Maar dan is de vraag, hoe begin ik, wat moet ik doen, welke spieren etc.

Bedankt,
Neda

---------- Toegevoegd om 09:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:15 ----------

@ sachin531

Ik ben 28jaar

Begin hier eens met lezen, en maak een eetschema waarbij je 6x per dag eet. Lees vooral NIET de opmerkingen van mensen onder het artikel, daar staan de STOMSTE adviezen tussen die ik ooit heb gehoord.
Een excelsheet waar je je eten in bij kunt houden is hier op de site te vinden, even zoeken...

En 5x per week sporten is niet nodig - waarom zou je dat willen?

5x sporten is vooral géén goed idee als je wil aankomen
Ongeacht of iemand wil afvallen of aankomen: 90% zit in de voeding.
Trainen zorgt er voor dat wat je aankomt, dat dit vnl spiermassa is.

Wat trainen betreft, ga ajb niet aan kansloze isolatie-oefeningen beginnen : de basis is het belangrijkste, wat vast ook in de stickies staat uitgelegd.
Lezen lezen lezen dame!

5x sporten is niet nodig maar als topic starter dat echt zou willen zie ik er geen probleem in hoor.. zorg gewoon dat je trainingen goed gepland zijn, afwisselend werken met spiergroepen/conditietraining/...

en aankomen = eetschema opstellen en goed boven onderhoud gaan eten, hou er ook rekening mee dat je tijdens sporten kcal's verbrandt die je dan ook weer bij je eetschema moet bijtellen :thumbs:

• Topic Starter Topic Starter
Hallo lieve mensen,

Ik heb altijd-wanneer ik sport, 5x per week getraind.

Wat zijn isolatie-oefeningen? Dat werd genoemd, dat ik dat niet moet gaan doen...

Wat voor mij erg belangrijk om te weten is wat ik moet eten. Sommige mensen weten heel goed wat je moet eten om aan te komen, want daar zit dan veel koolhydraten in enz. Maar ik weet dat niet zo goed (rijst en pasta maar voor de rest :-(

En ik heb helemaal geen verstand van welke oefeningen ik moet doen en welke oefeningen ik in het begin moet gaan volgen.....

Hallo lieve mensen,

Ik heb altijd-wanneer ik sport, 5x per week getraind.

Wat zijn isolatie-oefeningen? Dat werd genoemd, dat ik dat niet moet gaan doen...

Wat voor mij erg belangrijk om te weten is wat ik moet eten. Sommige mensen weten heel goed wat je moet eten om aan te komen, want daar zit dan veel koolhydraten in enz. Maar ik weet dat niet zo goed (rijst en pasta maar voor de rest :-(

En ik heb helemaal geen verstand van welke oefeningen ik moet doen en welke oefeningen ik in het begin moet gaan volgen.....

je hebt compound en isolatie
isolatie is 1spier apart trainen (je isoleert de spier), bvb curls voor enkel je biceps te trainen
compounds zijn oefeningen waarbij je meerdere spieren aanpakt, bvb squat

voor de rest de stickies eens lezen betreffende voeding :thumbs:

Terug
Naar boven