MuscleMeat

Help!?

yannieck09

Novice
Waardering
0
Lengte
1m53
Massa
47kg
Hallloo mensen.

Ik vind mezelf niet echt sterk Al mijn klasgenoten zijn lang en breed. Zij gooien bij gym voorbeeld een bal veel harder of schieten bij voetbal heel hard. Dat kan ik niet! ??? Niemand neemt me meer serieus, iedereen dolt met me. EN als ze een partijtje stoeien of handjedrukken wil iedereen met mij! Omdat ik zo slap ben. Kan iemand mij helpen? En ik heb van mijn vrienden gehoord dat ALS je traint, en je opeens stopt dat je kracht en je bijgetrainde spieren daarna weggaan? Maar hoe zorg ike rvoor dan dat ik sterk BLIJF?? Gewoon meer eten? Ik ben trouwens 13 jaar. Een sixpack ofzo hoef ik niet. Als ik maar gwn wat algemene spierkracht bij win, zodat ik bij een duel bij voetbal tenminste een keertje win. Een sportschool of van die gewichten heb ik al gevraagd maar ik mag het niet. :(

Help???

hoorde ik help? hier is superskinnie tatatatataaaaa
wat kan ik voor je doen?

Hallloo mensen.

Ik vind mezelf niet echt sterk Al mijn klasgenoten zijn lang en breed. Zij gooien bij gym voorbeeld een bal veel harder of schieten bij voetbal heel hard. Dat kan ik niet! ??? Niemand neemt me meer serieus, iedereen dolt met me. EN als ze een partijtje stoeien of handjedrukken wil iedereen met mij! Omdat ik zo slap ben. Kan iemand mij helpen? En ik heb van mijn vrienden gehoord dat ALS je traint, en je opeens stopt dat je kracht en je bijgetrainde spieren daarna weggaan? Maar hoe zorg ike rvoor dan dat ik sterk BLIJF?? Gewoon meer eten? Ik ben trouwens 13 jaar. Een sixpack ofzo hoef ik niet. Als ik maar gwn wat algemene spierkracht bij win, zodat ik bij een duel bij voetbal tenminste een keertje win. Een sportschool of van die gewichten heb ik al gevraagd maar ik mag het niet. :(

Help???

Ok, je bent 13 en het is zeker vervelend als er zo met je gedold wordt. Ik wil je adviseren aan Judo te gaan doen. Doe dit serieus en je hebt geen krachttraining nodig. Ga meer eten, veel meer eten dan je gewend bent en ik garandeer je dat ze er over een tijdje niet meer over pijnzen met je te gaan dollen.
Natuurlijk kan je wat met dumbbells doen en met halters, maar dat is te beperkt voor jou. Judo is heel goed om snel sterk te worden en je leert daar ook nog eens jezelf verdedigen, iets wat je in de sportschool met het trekken en duwen aan de gewichten niet zult leren.

Ohw en als jongens alleen maar tegen je willen armworstelen omdat ze zo makkelijk van je kunnen winnen, zegt meer iets over het slappe karakter van hun dan dat het ook maar iets over jou zegt!

Succes. ;)

beste yannieck,

Denk dat je moet proberen om assertiever te worden. Je moet niet over je heen laten lopen. Probeer eens van je af te bijten. Structureel de gym in duiken is op jou leeftijd nog niet zo verstandig. Maar je kan allicht op een vechtsport gaan.

Loop eens een keer een kickbokslesje mee of ga een keer judo doen. Hierdoor word je veel zelfverzekerder. Geloof mij, je hoeft echt geen kleerkast te zijn om iemand op z'n plek te zetten.

Gebruik de pesterijtjes als motivatie om goed te worden in een vechtsport. En als je een jaartje of 17 bent de gym in. Als deze hufters je terugzien over een paar jaar ben jij een vechtmachine en lach ze je allemaal uit.

Succes pik! En sta je mannetje

beste yannieck,

Denk dat je moet proberen om assertiever te worden. Je moet niet over je heen laten lopen. Probeer eens van je af te bijten. Structureel de gym in duiken is op jou leeftijd nog niet zo verstandig. Maar je kan allicht op een vechtsport gaan.

Loop eens een keer een kickbokslesje mee of ga een keer judo doen. Hierdoor word je veel zelfverzekerder. Geloof mij, je hoeft echt geen kleerkast te zijn om iemand op z'n plek te zetten.

Gebruik de pesterijtjes als motivatie om goed te worden in een vechtsport. En als je een jaartje of 17 bent de gym in. Als deze hufters je terugzien over een paar jaar ben jij een vechtmachine en lach ze je allemaal uit.

Succes pik! En sta je mannetje

....en lach jij ze allemaal uit...Toch?

Verder prima advies!
Kickboksen is fun, en je kan je agressie lekker kwijt.
Zelfvertrouwen ga je uitstralen en dat merken die andere pikkies echt wel.
Rechte rug, in de ogen aankijken....moet je ze zien straks.

Neem dit beeld in je gedachte en ga er voor.
Je ouders zullen toch niet tegenstribbelen dat je zelfvertrouwen wilt?

Laat even weten wat je gaat doen, ben benieuwd!

PS: Als ze lastig blijven doen, zeg dan maar dat je de boys van DBB forum langs stuurt! :D

....en lach jij ze allemaal uit...Toch?

Verder prima advies!
Kickboksen is fun, en je kan je agressie lekker kwijt.
Zelfvertrouwen ga je uitstralen en dat merken die andere pikkies echt wel.
Rechte rug, in de ogen aankijken....moet je ze zien straks.

Neem dit beeld in je gedachte en ga er voor.
Je ouders zullen toch niet tegenstribbelen dat je zelfvertrouwen wilt?

Laat even weten wat je gaat doen, ben benieuwd!

PS: Als ze lastig blijven doen, zeg dan maar dat je de boys van DBB forum langs stuurt! :D

:roflol: :roflol:

+ Als je geen gewichten hebt, probeer waterflessen ;)

Zak aardappelen op je lichaam leggen en bench dips doen voor je triceps..

oftewel GO TO THE GYM:p

lkkr thuis fitnessen met lichte halter/dumbbells sit en push ups doen en dips zoals ieder zegt.
plus vecht sport.
ik ben zelf op mijn 8 leeftijd op nin-jitsu gegaan omdat ik daar de tech niek leerde om de kracht van de tegenstander om te zetten en terug te sturen wat ****ed op is voor je tegenstander. later toen ik 10 was ben ik direct op mma gegaan mooie vecht sport alleen leeftijd was niet goed.
en ja ga niet van af 13 al de sportschool in ik kan je het vertellen ik had het zelfde probleem ben op mijn twaalfde gaan fitnessen elke dag een uur plus mma en ninjitsu training dat breekt je op een gegeven momment af

Laatst bewerkt:
lkkr thuis fitnessen met lichte halter/dumbbells sit en push ups doen en dips zoals ieder zegt.
plus vecht sport.
ik ben zelf op mijn 8 leeftijd op nin-jitsu gegaan omdat ik daar de tech niek leerde om de kracht van de tegenstander om te zetten en terug te sturen wat ****ed op is voor je tegenstander. later toen ik 10 was ben ik direct op mma gegaan mooie vecht sport alleen leeftijd was niet goed.
en ja ga niet van af 13 al de sportschool in ik kan je het vertellen ik had het zelfde probleem ben op mijn twaalfde gaan fitnessen elke dag een uur plus mma en ninjitsu training dat breekt je op een gegeven momment af

Bedoel je niet Jiujutsu? Want anders vraag ik me af waar jij ninja hebt leren worden.

doet me een beetje denken aan mij eerst
gewoon net zo lang bij je ouders zeiken tot je naar de sportschool mag, ik had een broer die al serieus trainde dus bij mij ging het makkelijker..

Dat je klasgenoten je lopen te dollen is natuurlijk gewoon k*t. Maar het is goed van je dat je die onderdanige rol niet langer meer accepteert!

Ik kan me goed voorstellen hoe je je voelt. Toen ik 13 was (en naar de brugklas ging) zat ik zelf in nogal een k*t periode. Me ouders lagen in scheiding, verschillende familie leden die kwamen te overlijden. Ik zat niet zo lekker in me vel kun je wel zeggen. Komt ook nog eens bij dat ik elke dag trainde voor atletiek, en dus zo mager als een lat was.
En dan zijn er altijd wel 1 of 2 eikels in een klas die die zwakte voelen en je proberen naar beneden te drukken. Zodat ze zichzelf een stuk stoerder voelen. Onthoud in dat soort situaties altijd dat jij het juist hebt, en zij het fout. Jij kunt er niks aan doen dat zij zich als eikels gedragen. Maar je geeft er wel aanleiding toe! Ik heb het zelf toen opgelost door 1 van de 2 eikels een paar klappen in ze gezicht te geven tijdens een gymles. Het is natuurlijk niet een goede oplossing, maar het werkte wel. Zijn later zelfs goede vrienden geworden.

Maar zoals je eerder al aangeraden is: zoek een vechtsport zoals kickboxen of judo ofzo. Dat helpt je ook om meer zelfvertrouwen te krijgen. En laat zien dat er met jou niet te sollen valt! Als ze echt vervelend worden kun je altijd nog een paar klappen uitdelen. Het maakt immers niet uit of je nou een stoot van een ecto van 60 kg krijgt, of van een reus van 130. Pijn doet het toch wel!

succes

Terug
Naar boven