Hi,
kan iemand mij GOEIE (sport)tips geven om cellulitis te verminderen/kwijt te geraken??
Tot vorige zomer had ik er quasi niets van last van, maar op korte tijd zijn mijn bovenbenen toch wel drastisch in uitzicht veranderd

Ik houd er zowiso goeie, gezonde eetgewoontes op na, drink véél water (zelden alcohol & frisdrank), rook niet en ga wekelijks/dagelijks fitnessen, wandelen,... Alleen lijkt dit sinds kort blijkbaar geen invloed meer te hebben op mijn... billen
(vooral de ene kant)
Ik word in september 27, kan dat al aan de leeftijd liggen??
Verder ben ik 1m65 en weeg ik 53 kg, da's normaal gebouwd naar mijn weten....
Ik ben echt ten einde raad, dus alsjeblief: TIPS!!!
Thx!!
Grts,
Steef
kan iemand mij GOEIE (sport)tips geven om cellulitis te verminderen/kwijt te geraken??
Tot vorige zomer had ik er quasi niets van last van, maar op korte tijd zijn mijn bovenbenen toch wel drastisch in uitzicht veranderd

Ik houd er zowiso goeie, gezonde eetgewoontes op na, drink véél water (zelden alcohol & frisdrank), rook niet en ga wekelijks/dagelijks fitnessen, wandelen,... Alleen lijkt dit sinds kort blijkbaar geen invloed meer te hebben op mijn... billen
(vooral de ene kant)Ik word in september 27, kan dat al aan de leeftijd liggen??
Verder ben ik 1m65 en weeg ik 53 kg, da's normaal gebouwd naar mijn weten....
Ik ben echt ten einde raad, dus alsjeblief: TIPS!!!
Thx!!
Grts,
Steef