MuscleMeat

Help!

athletica

Novice
Waardering
0
Lengte
1m72
Massa
57kg
Waarschijnlijk zit ik helemaaaal niet op het juiste forum voor de vraag die ik nu ga stellen, maar ik ben echt ten einde raad, ik weet echt niet wat ik moet doen. Ik heb jarenlang enorm veel gesport, maar heb nu naast een fulltime baan ook nog een parttimebaan om rond te kunnen komen en daarnaast doe ik nog wat extra dingen. Nu blijkt dat ik daar te gespierd voor ben (wat ik zelf helaas ook al best lang vond)

Hoe zorg ik ervoor dat mijn spieren slinken??

Stilzitten gaat niet lukken want daar werk ik teveel voor en dat ligt ook helemaal niet in mijn aard. Maar heeft iemand alsjeblieft tips? Help :(

Ehh, laag in je eiwitten en/of daarbij onder je onderhoud eten, cardioen. Verder zou ik het ook niet weten, lastige vraag eigenlijk haha!

ehhh....zo min mogelijk bewegen, slecht eten, veel alcohol en drugs, werkt vaak het meest effectief. Gezond is natuurlijk anders :P

Teveel spieren? Voor wat voor werk dan, model?

Ging er zelf altijd vanuit dat je die zo weer kwijt bent, dus zeker interessant topic.

Zou inderdaad voor veel cardio gaan en geen kt.

Te gespierd lijkt me niet mogelijk met dergelijke stats, je zal wel een laag vetpercentage hebben.
Vreten en aankomen dus zodat je een vetlaagje kweekt waardoor de definitie verdwijnt.

Oh, je bent een meisje ... had ik niet gezien.

• Topic Starter Topic Starter
Ja toch op de een of andere manier heb ik al een jaar bijna niet gesport, maar de spieren blijven (misschien doordat ik op allebei mijn banen continu loop, sjouw, etc?).. Aankomen (vet kweken) is echt absoluut geen optie want het gaat inderdaad om modellenwerk. Heb de juiste maten maar het is een en al spier. En ik zou graag meer dingen doen dan alleen sportmagazines maar kom er niet voor in aanmerking want wat ik ook doe, mijn spieren (en dan voornamelijk mijn beenspieren) overheersen het grote plaatje nogal. Ik hoopte eigenlijk dat iemand iets zou weten haha maar ik denk dat er eigenlijk vooral hulpmiddelen/supplementen worden ontworpen om spieren te laten groeien.. Maar dat heb ik nu dan precies weer even niet nodig. Mocht iemand nou iets weten, dan hoor ik het echt heel graag!

zonder ontbijt een stuk hardlopen dan eet je lekker al je spieren op eet daarna een zak patat dan word je iig niet mager tot op het bot maar krijg je ipv van dat gespierde lichaam ietsje een laagje vet er voor terug. je word natuurlijk niet meteen een shumo.

Ik wou dat ik jou genen had zeg! te gespierd zijn en al een jaar lang niet meer sporten. als je een zoon krijgt later zal die uber gelukkig zijn met jouw genen.

Te veel spieren met deze stats? Ook al ben je een meisje/vrouw. Voor welk werk ben je te gespierd dan? Ben benieuwd wat voor lichaam ik me hier bij voor moet stellen...

als je zonder te sporten, en met een normaal eetpatroon al een gespierd lichaam hebt zou ik me goed bedenken of het het waard is om je gezondheid op te offeren, want ik denk dat je daar naar toe zal moeten, of dat je niet beter een andere parttime baan kan gaan doen. Aangezien je tijd als model beperkt is, is het misschien een idee om daarnaast ook andere vaardigheden aan te leren.

Zonde toch als je nu een mooi gespierd lichaam hebt!

Laatst bewerkt:
veel modellen zijn anorectisch en hebben dus hun spieren "opgegeten"
lijkt me niet iets dat je moet willen nastreven
persoonlijk vind ik een spierloos mager vrouwenlichaam gewoon lelijk

Iets hoger bf doet mischien al wonderen, beetje moeilijk te zien zonder foto's wat voor jou te veel spiermassa is.

Figure/Fitness wedstrijden gaan draaien:D

Terug
Naar boven