XXL Nutrition

Help !

Mosselman

Dutch Bodybuilder
Waardering
0
Lengte
1m92
Massa
100kg
Vetpercentage
13%
Beste bb'ers !

Momenteel zit ik in de 3e week van mn nakuur.
Ik voel me goed trainen gaat ook goed alleen heb nog steeds een klein knobbeltje achter mn linker tepel zitten.
Heb hier in de laatste weken van mn kuur Week 1 t/m week 4 dbol 40 mg en week 1 t/m week 10 500 mg test e last van gekregen.

Nu ben ik bang dat de gyno aan het eind van mn nakuur niet helemaal wegtrekt.
Wat stellen jullie voor om te doen ?? ik kuur na met arofixen.

Heb al diverse artikels gelezen over een kuur met letro om knobbeltjes weg te krijgen. Letro doet de oestrogeen met 90% of meer dalen. Van mensen die het getest hebben hoor ik gemengde resultaten en bijna overal issues met gemoedstoestand etc. Je moet eens een Google doen op letro en gyno.

Als het echt niet weg gaat, is een operatie de enige mogelijkheid (in zover het je echt stoort en of zichtbaar is)

• Topic Starter Topic Starter
Het is echt totaal niet zichtbaar ofzo.....alleen als ik op mn tepel druk voel ik nog steeds een klein knobbeltje......dus wat langer doorgaan met mn nakuur zou niet helpen ??

En maak me natuurlijk ook een beetje zorgen over wat er gebeurd bij een volgende kuur natuurlijk.

Als het niet erger word , trekt het in de nakuur wel weg. Word het naar mate de kuur erger dan een paar dagen een tab nolva of in jouw geval arofixen.

En uh letro is geen speelgoed , dat is een ander verhaal bv icm tren en prolactine-gyno

Zit al in mn nakuur.........begin 3e week.....

oeps my bad , aro op 1 cap pd? Kwam het ook al op tijdens je kuur?

Letro is idd zwaar spul. Lees er gewoon eens over.

Ja had het al aan het eind van mn gewone kuur.....en jup het 1 cap aro p/d en ook nog eens 10 mg nolva erbij. mijn aro bevat 10 mg nolva en 10 mg aromasin.

Terug
Naar boven